Poster: SForce
Ja, maar ik vertrouw betalen via internet niet.
Zeker niet als ik m'n bankrekening moet geven.
Alleen wat betreft kopen van muziek; ehm ja. Daar moet ik nog even goed over nadenken.
In feite zou ik ook de cd's kunnen kopen van de artiest zelf. Dus geen verzamel.
Jullie hebben allemaal gelijk!
Alleen wat betreft kopen van muziek; ehm ja. Daar moet ik nog even goed over nadenken.
In feite zou ik ook de cd's kunnen kopen van de artiest zelf. Dus geen verzamel.
Ik zit er nu echter aan te denken om te gaan voor de (nieuwe) Pioneer CDJ-850-K, aangezien die net uit is.
Dus als ik uitgedraait ben, heb ik niet zoveel uit hoeven geven.
Of zou ik volgens jullie toch beter kunnen gaan voor de CDJ-2000?
Poster: Mikeyy-V
Mijn mening..; Koop 2x CDJ 850-K + DJM 700 en bijna alle muziek legaal!
???????????????????????? CDJ 850 hoort meer dan genoeg te zijn voor 'een beginner met vrij veel ervaring'.
?????????????????????Denk eraan dat vaak bij boekingen al gear staat en dit dus vooral voor thuis is.
??????????????????????Ik zie echt niet het probleem om op Beatport/Dancetunes o.i.d. je muziek te kopen.
??????????????????? Aaangezien je dus ook geld genoeg hebt............
Ik zit er nu echter aan te denken om te gaan voor de (nieuwe) Pioneer CDJ-850-K, aangezien die net uit is.
Of zou ik volgens jullie toch beter kunnen gaan voor de CDJ-2000?
Poster: Ywe
ik heb dit weekend staan rocken op CDJ350's met een Datec mixer! Dan heb je dus nul komma nul aan je ervaring op een pioneer droomvloot. Maar wat ging t lekker :p
Als je het geld hebt, lekker doen joh, maar ik sluit me wel aan bij bovenstaande post
Ik vind 2000 icm 700 wel heel erg fout... doe dan een 800/900 mixer. Dan heb je ook nog wat extra aan je Link functie, en eventueel traktor ondersteuning. Zowiezo is de kleur dan gelijk
Poster: Dolivieira
Ywe, de DJM700 is ook in het zwart leverbaar.
.
Ohjajoh!? Nooit gewetenDan hou ik op over kleur!
Maar nog steeds wel DJM900/DJM2000 mixer als je toch het geld hebt en CDJ2000's wil kopen
Poster: PhonoGraaf
Dolivieira, hij heeft zichzelf al 'bewezen' (naar eigen zeggen) op ??n cultuurdag. Hij had alles van tevoren geleerd door handige youtube tutorials, en dat maakt natuurlijk menig bedroom dj tot een ware Pro.
Ondertussen staat zijn drumstel stof te happen. Laat hem lekker zijn CDJtjes kopen, hoe overdreven ook, en dan maar afwachten of die ook hetzelfde lot staan te wachten als dat drumstel.
Hij is speechless, dus ik denk dat onze boodschap over is gekomen.
VerkeerdHemels!
Wat zou er verkeerd zijn aan en DJ set? Al kocht je 2 discmans en een mixertje, dan nog is t niet verkeerd!
In principe ben ik het er met de rest eens dat een natuurlijk verloop in gear 'leuker' is. Je koopt een basis set. Gaat daarmee door tot je tegen beperkingen aanloopt in creativiteit. En dan ga je een stapje hoger.
Als je ineens naar de bovenste regionen gaat, dan lijkt het mij minder uitdagend. En risico dat als je niet zo goed bent als je zelf verwacht dat je met een dure onnodige set zit.
Een midi controller is een goed begin, maar het is je eigen keuze!