Poster: Xtremer
Als ik nu de vergelijking maak tussen mijn Duet 1 en de UR28M, dan gaat de keuze naar de UR28M. Even wat voordelen:
- Op de Macbook Pro heb je geen last van bijgeluiden door de oplader. Dit had ik bij de Duet heel erg. Kan ook aan de oplader liggen, bij mijn LED cinema display was dit het ergste. Komt denk ik ook doordat de UR zijn stroom krijgt van een adapter en de Duet alleen via FireWire of USB.
- Je hebt maarliefst 6 outputs waarmee je totaal 3 sets aan monitoren aan kunt sturen.
- Er zit net als op de Duet een grote volumeknop op. Daarboven zitten 3 selectie buttons om de gewenste output te selecteren.
- S/PDIF in en out, dit heeft de Duet niet.
Enig nadeel op de Mac is dat je het volume niet meer kunt bedienen met de knoppen op het toetsenbord. Niet dat het nodig is, aangezien je toch die mooie UR gaat gebruiken (is ook een stuk nauwkeuriger).
Poster: Look
Duidelijk verhaal. Ik heb zelf de Apogee Duet 2 en ik zat me inderdaad ook al op m'n hoofd te krabben over al de mogelijkheden die de UR28M heeft ten opzichte van de Duet. Maar welke van de twee heeft betere voorversterkers en AD/DA converters?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.