Ik ben bezig met een nieuwe track, heb nog een naam helaas. Het is een progressive begin wat daarna in een bangende minimal climax eindigt. Afmix is niet perfect, maar er zitten geen uitschieters tussen. Graag commentaar.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Mosterd gehaald bij Levels? Het ligt er redelijk dik op De drop vind ik een beetje te 'vuil' als je weet wat ik bedoel. Hij mag een beetje opgeschoond worden.
ja ik hoor idd te veel dat ie op levels lijkt, heb het al enigzins aangepast. En @ larsz dit is niet een flptje van levels aangepast, ik heb dit allemaal zelf gemaakt. Bedankt voor het commentaar verder.
Is toch niet erg als ie op levels beetje lijkt? Is toch altijd wel lekker nummertje Nou kan ik wel begrijpen dat veel mensen zullen zeggen is gejat van avicii opzich Ik vind hem wel lekker klinken
Bedankt jongens! Ik heb de melodie iets aangepast. Komt waarschijnlijk door de hoge toon aan het begin dat mensen het 'levels' gevoel krijgen. Heb dat veranderd, dus het zal er niet meer op lijken. Bedankt voor het commentaar
This is an old Topic
No new postings for 4.916 days. Post CommentThat would be 163.9 months or a whopping 13.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.