Mix voor DJ contest
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Danekato    posted on 26-11-2011 13:24
Hallo allen,
Ik heb een mix gemaakt voor een DJ contest bij een radiostation van onze zuiderburen (lees: Belgi?). Luister ernaar en doe er voor de rest lekker mee waar je zin in hebt :D!

Tracklist:
01. Eddie Thoneick and Erick Morillo featuring Shena - Nothing Better (AN21 and Max Vangelli Remix)
02. David Tort feat. Gosha - One Look (Axwell vs Dimitri Vegas and Like Mike Remix)
03. Disfunktion feat. Nicky Prince - Lost All The Ways (Original Mix)
04. Michael Calfan - Resurrection (Axwell's Recut Club Version)
05. Basto - Again and Again (Extended Mix)
06. David Guetta & Avicii - Sunshine (Original Mix)
07. Dirty South & Those Usual Suspects feat. Erik Hecht - Walking Alone (Original Mix)
08. Skylar Grey - Invisible (Dirty South Remix)
09. Adrian Lux feat The Good Natured - Alive (Basto Remix)
10. Axwell, Laidback Luke and Sebastian Ingrosso - Leave The World Behind (Original Mix)
11. Arty ? Kate (Original Mix)
12. Eric Prydz - 2Night (Original Mix)

Link: http://soundcloud.com/danekato/dance-star-radio-dj-contest (van hier ook een link om eventueel te stemmen, geheel vrijblijvend natuurlijk).
Laat even weten wat je ervan vindt.

Daan

What do you think about Mix voor DJ contest ??

Vote :   
MrQreeny    posted on 26-11-2011 13:43
Om te beginnen goede tracks :P...
Is ff luisteren

....

Ik zit nu op 7 minuten vind dat die wel heel mooi gemixt is, maar je zou van mij wat meer risico mogen nemen en wat sneller mixen en daarbij dus niet wachten tot het outro...

'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 26-11-2011 @ 13:49:39 (100%)
Danekato    posted on 26-11-2011 13:59
Hey, thnx voor het luisteren en de comment!

Daar heb je idd wel gelijk in. Misschiende volgende keer dan maar Winking my eye
MrQreeny    posted on 26-11-2011 14:23
Heb ook nog ff gevote.. die kan je wel gebruiken zo te zien.

Zeker niet slecht gemixt, mixed in key gebruikt ofzo ook? Wel grappig, ik draai ongeveer dezelfde platen, maar mix toch heel ander Winking my eye.
'Music is the universal language of mankind...'
Bonchanoize    posted on 26-11-2011 14:44
Goeie mix, zou misschien ook wel eens meedoen aan die contest, blijkbaar kan je je nog inschrijven.
Niet dat ik ga winnen uiteraard, want het is een populariteitswedstrijd.
Ik vrees dat jij er ook niet zal bij zijn, ookal verdien je het eigenlijk wel als ik de andere mixen check.
Let the magic begin
Danekato    posted on 26-11-2011 16:59
@ MrQreeny: Thnx voor je stem!! Heb geen gebruik gemaakt van mixedinkey. Eerlijk gezegd nog nooit eerder gebruik van gemaakt!

@ Bonchanoize: Ik zou het gewoon proberen als ik jou was! Inschrijven en stemmen kan echt nog tot 29-02-2012 dus dat is nog belachelijk lang! Thnx voor het luisteren in ieder geval,
Bonchanoize    posted on 26-11-2011 18:33
Poster: Danekato
@ MrQreeny: Thnx voor je stem!! Heb geen gebruik gemaakt van mixedinkey. Eerlijk gezegd nog nooit eerder gebruik van gemaakt!

@ Bonchanoize: Ik zou het gewoon proberen als ik jou was! Inschrijven en stemmen kan echt nog tot 29-02-2012 dus dat is nog belachelijk lang! Thnx voor het luisteren in ieder geval,

Ik heb ook gestemd trouwens. Als ik mijn mix ingestuurd heb, zet ik het hier wel op.
Let the magic begin

This is an old Topic

No new postings for 5.049 days.
 Post CommentThat would be 168.3 months
or a whopping 13.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

138 Users online: 50 Guests (88 Unknown)
Pages generated today : 8.343
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.343.874