na een tijdje niks gedaan te hebben aan me dj plannen heb ik weer wat kracht gekregen het toch door te zetten en alles ervoor te geven...
hierbij hoort als eerste mijn studio op te bouwen met beter materiaal...
tot nu toe gebruikte ik een illegale versie van fl studio maar ja illegaal betekent vragen om virussen... hier dan wat vraagjes:
bij de studio van headhunterz zie je bijvoorbeeld drumpadjes en verschillende midi mixers... wat heb ik nou eigenlijk precies nodig om goeie kwaliteit muziek te producen...
dan de software de ene gebruikt logic pro de ander abelton ik ben namelijk helemaal klaar met fruity loops krijg gewoon niet de geluidjes te pakken op de kwaliteit die ik wil terwijl ik bij een kennis in cubase dezelfde screech veel beter krijg. koste wel wat meer tijd maar het resultaat was beter. dus welke software is het best te gebruiken voor hardstyle en is niet te ingewikkeld in gebruik?
ik ben nu al een tijdje in het bezit van een reloop dsp40 volgens mij dat ie heeten had maar de dubbele cd speler van me broer effe gejat kopstuk daarvan zoo niet handig dus van plan 2 pioneer cdj's 800 aanschraffen...
hopelijk heeft iemand een beetje info voor me...
thanks. BrainCake
What do you think about paar vraagjes hardstyle!!! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
In principe vervangt dat soort hardware (drumpad, mixers, keyboards) alleen dingen die je anders ?met software doet. Je kan namelijk drums en piano roll notes gewoon met de muis doen. Het vergemakkelijkt het proces natuurlijk wel.?
Je hoeft echt niet hardware master chains van 20 duizend euro te hebben om een professionele sound te maken, zelfde geldt voor synths etc.
Over DAW's kan ik heel duidelijk zijn, Logic Pro heeft gewoon een veel betere audioengine dan Fruity Loops. Dat betekent niet dat je geen goede sounds uit FL kan halen, want uiteindelijk gaat het toch echt om de mix, mastering en het hele totaalplaatje. Veel producers die in FL werken laten het dan ook extern masteren in een andere studio.
Het gaat niet om de software, maar om wat de producer ermee doet. Da tweekaz werken ook gewoon met FL studio.
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.