Probleem bij broadcasten/streamen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MichaelMiller    posted on 23-11-2011 22:50
Hey DJR,
ik heb dit probleem al meerdere keren aangekaart, maar is 1 reactie uit voort gekomen, waar ik ook nog vrijwel niks aan heb gehad. Daarom dit topic, want oudere topics worden toch niet geopend.

Ik heb dus een Pioneer DDJ T1 USB Midi controller aangeschaft met Traktor Pro 2 (DDJ T1 edition).
Als ik wil streamen via Mixlr(.com) en ik klik op audio set-up moet ik keuze maken tussen audio input/sources.
Hier staat microfoon, luidsprekers, Pioneer DDJ line chan. 1 & 2, chann. 3 & 4, regel met streepjes alleen, 2x microfoon en onderaan; Lijn -2 Pioneer DDJ T1). Ik kan geen output zonder source/input selecteren.

Als ik een optie pak dan is Microfoon de ENIGE waar niet; 'Cant open audio input' te staan! En die werkt natuurlijk ook niet, want het hoort volgens mij Pioneer DDJ T1 te zijn.

Van een vriend te horen gekregen dat ik Soundflower moest installeren. Gaat niet aangezien ik geen Mac heb, maar Windows software op Toshiba (ja, Toshiba..;() laptop heb. Erg veel mensen streamen via Mixlr, en je maakt me niet wijs dat zij alleen Apple hebben. Dit hoort gewoon te kunnen, maar via Mixlr support ook al niet uitgekomen. Zij vroegen alleen of 'ASIO Driver' was ingeschakeld, meer niet, ook niks meer laten weten. Weinig aan gehad dus ook. Ben hier niet helemaal in thuis en al lange tijd naar aan het zoeken. Hoop dat jullie me kunnen helpen!

(Dit zal niet een probleem bij Mixlr zijn. Ik wil graag Mixlr gebruiken voor de duidelijkheid.)
www.facebook.com/michaelmillerofficial

What do you think about Probleem bij broadcasten/streamen ??

Vote :   

MichaelMiller    posted on 24-11-2011 00:35
Nu wist ik nog toevallig dat ik bij Fruity Loops bij Audio Settings iets kon zien met Audio Drivers;
Nu zie ik;

Direct Sound Devices;
Primair geluidsstuurprogramma
Luidsprekers (High-Definition Audio Apparaat)

Asio Devices:
ASIO for all v2
Audio 8 DJ
Pioneer DDJ Asio
Traktor Audio 10

Hier ook probleem;
Ik klik op Pioneer DDJ Asio

Not enough ASIO output channels available.
At least 2 channels are needed.

VerbandConfused?
www.facebook.com/michaelmillerofficial

This is an old Topic

No new postings for 5.028 days.
 Post CommentThat would be 167.6 months
or a whopping 13.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

199 Users online: 141 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 41.565
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.935.110