@ Bonchanoize
Eerst vind ik het knap dat jij de maker van de clip kent en weet wat hij/zij ermee bedoelt.
Ten tweede vind ik wat jij van andere hersenloze en visie lose mensen vind en belachelijke opmerking.
En ten derde niets in het leven is vanselfspreken, dus ik moet dj zijn om deze site interessant te vinden

.
En ten vierde Machine (ik schreef traktor foutje)?van ni is wel degelijk bedoeld voor live sets en om dan wel of niet zelf gemaakte samples te laden en te triggeren.
En ten vijfde ik weet niet wat er orgineel is aan en sample pakken en een stutter of strech doen

?.
En ten zesde door de topic starter werd om en persoonlijke?mening gevraagd, en die heb ik gegeven, en dan hoef jij niet te zeggen dat ik hersenloos ben.
En 7 alle mixen die ik in mijn leven heb gemaakt zijn inderdaad van MIJN eigen producties, kijk producties en youtube en je zal zien en horen.
En als laatste dat jij je hobby verdedigt prima maar val niet iemand aan die daar niets over schrijft en bij deze ben ik er ook klaar mee, laten we het gewoon bij het topic houden daar is het voor.