What do you think about [T] OUT NOW Reverio Ft. Averez - Bonduras!!! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb hem ondertussen gekocht en draai hem wel graag tussen Dirty en Electro House. Ik zat wel al een hele tijd waaraan de melodie mij deed denken en daarjuist viel het mij in. Hij lijkt heel sterk op Dirty Talk van Wynter Gordon, maar hij is ietsje minder sterk. De melodie moet voor mij een beetje onderdoen voor de hele indrukwekkende drop die maar blijft aanslepen. Die drop is echt van wereldklasse en dat zeg ik niet zo maar, ook op mijn goeie speakers klinkt hij zeer zuiver.
Let the magic begin
This is an old Topic
No new postings for 4.916 days. Post CommentThat would be 163.9 months or a whopping 13.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.