Poster: Snoey
Is toch absurd dat zulke spelers zelfs met deze lagere prijzen weken lang te koop moeten staan voordat ze verkocht worden. Vroeger was je je 800mk2's zo kwijt, die prijsverhogingen verpesten op die manier dus de hele markt.
Poster: dj-zero
Ik ken iemand die ze wil gaan kopen, ik zal eens vragen of hij interesse heeft, of dat hij al een verkoper heeft gevonden...
Poster: Dolivieira
Als het geen zwarte waren had ik ze gekocht. Zoek zwarte namelijk.
Poster: Snoey
Dit is niet te mooi om waar te zijn, want dit is iemand in Nederland met een telefoonnummer en je kan de spullen eerst bekijken. Dus de kans op oplichting is zeer klein. (Meestal krijg je dan vage emailtjes met vertaalmachine Nederlands als reactie op je eigen reactie, in het geval van oplichters).
Ik denk gewoon dat 1300 euro veel geld blijft voor heel mensen, en dat de marge met de nieuw waarde nog steeds aan de lage kant zit.
De 850 blijft een bedroom model (mensen met weinig geld zullen deze wel willen, zoals middelbare scholieren met een bijbaan). De mensen die het kunnen veroorloven sparen dan liever door voor tweedehands 900's, want je besteed toch al veel geld, waarom dan niet die 400 meer.
Ik ben benieuwd naar de prijsontwikkeling binnen de markt van de tweedehands pioneer nieuwe generatie.
Poster: Muis
Check je PM
Poster: Dolivieira
Je zakt wel heel erg met die prijs maat. Hou er reken mee dat het krediet crises is en dat spullen niet zo snel verkopen dan vroeger. Ik zo mijn prijs gewoon op 1500 euro houden.