Ik ben op zoek naar een vette synthesizer voor een goed betaalbaar bedrag! Ik was toevallig de Novation UltraNova synthesizer tegen gekomen en het zag er erg goed uit! Heeft iemand ervaring met de UltraNova? Of weet je een andere goede synthesizer voor een mooie prijs, post het even hieronder !
What do you think about Novation UltraNova synthesizer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Leuke synth voor het geld! Programmeren is doodeenvoudig door de software die erbij zit. En het grote voordeel van Novation is dat hier ook automa bij zit, dus je kunt hem ook perfect als MIDI keyboard gebruiken.?
Hier is de mijne
Ook een leuke synth is de GAIA, zit in dezelfde prijsklasse.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Ik werk zelf met Fruity Loops Studio 10. Dit zou dus naadloos erop aan gesloten kunnen worden als ik het zo begrijp, met alle functies van de synthesizer?
Heb jij beiden producten? zoja, welke kun je aanbevelen. Ik produce graag in de trend house, electro house.
Ik heb beide idd. Werkt via USB dus FL moet deze zien. Er is geen specifieke synth voor een stijl, je zal zalf moeten gaan programmeren en dat is het leuke aan een synthesizer. Ik vindt beiden leuk, door de toevoeging van autopas heeft de Ultranova een spreepje voor. De Gaia klinkt wat vetter, maar heeft weer minder effecten.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Oke bedankt! Ik ben ?nog he-le-maal niet thuis in de synthesizers en dit wordt dan mijn ?eerste aankoop, dus bedankt voor de extra info! Wat houdt de autopas precies in?
O oke, bedankt =] Ik ga nog even verder kijken voor wat reviews, maar ga dan denk ik voor de UltraNova!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.