Bij deze wil ik mijn beginner studio set proberen te verkopen. Omdat ik op mezelf ga wonen en er dus geen ruimte meer voor heb, wil ik iemand anders (het liefst van dit forum) graag blij maken met deze spullen.Het gaat om de volgende producten:
User edit by qntr0l on 05-12-2011 @ 15:28:23 (59%)
What do you think about [TK] M-audio Oxygen 49 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Voor de prijs zijn ze mijn inziens heerlijk. Reden van verkoop staat ook hierboven gegeven. Ik heb er binnenkort de ruimte niet meer voor. Daarbij heb ik het geluk dat ik van een (redelijk) proffesionele studio gebruik kan maken. Dit maakt deze set overbodig.
Even snel een fototje gemaakt van hoe de set er op dit moment bij staat. Ik zou spoedig wel wat close up foto's willen maken mocht hier vraag naar zijn.
Ik denk dat ik de Oxygen toch iets te hoog geprijsd heb. Vandaar dat de prijs naar beneden is gehaald naar 100 euro. Voor 250 euro mag het setje nu weg!
Het spul is uiteraard ook op te sturen. Verzendkosten zijn dan voor de koper!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community