[P] Michael Jackson - Black or White remix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djpatnl    posted on 18-11-2011 21:05
Voor een presentatie van mijn werk is een lasershow gemaakt en daar heb ik de thema muziek voor gemaakt. Het thema ging over zwart wit producten vandaar dat ik voor Black or White heb gekozen van Michael Jackson en daar bijna alleen de woorden Black & White van te gebruiken.?Ik heb het gefilmd en op youtube gezet.

Voor wie het wil horen en zien: KLIK

What do you think about [P] Michael Jackson - Black or White remix ??

Vote :   

djpatnl    posted on 25-11-2011 13:03
Toch jammer dat er niemand de moeite neemt om te reageren.?
Ook als je er niets aan vindt mag dat gezegd worden hoor.?Smile
MrQreeny    posted on 25-11-2011 13:20
Vind hem nice tot 47 seconden?Cool:P?

Ik dacht nog: NOU KOMT ER TOCH EEN HARDE TRANCEBEAT OEEEWHH... Niet dus :P
Vocals mogen ieeeets harder van mij ook...
'Music is the universal language of mankind...'
Larsz    posted on 25-11-2011 14:16
Heb het idee dat je een soort drum loopje onder de original hebt gezet? Vind het niet echt een super toffe remix, maar dat komt misschien ook omdat ik het orgineel gewoon heel vet vind. Is wel meer dansbaar dan het orgineel, en het past wel bij het thema. Happy, laughing
DJKIWI    posted on 26-11-2011 20:42
Nice, goed gedaan en zeker voor dit thema!
Tekhead    posted on 26-11-2011 23:30
ik vind dit knap gedaan hoor, en jongens vergeet even die remix, hier is de lasershow het belangrijkste !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
djpatnl    posted on 27-11-2011 11:14
Leuk commentaar gekregen?Smile

Ik produceer normaal gesproken nooit iets maar dit was voor mijn werk waar ook zakenlieden rondliepen dus heb ik het beheerst gehouden. Dit heeft me wel getriggerd om toch vaker wat te proberen.

Ik heb het simpel gehouden bij deze remix en zal even vertellen wat ik gebruikt heb.
- het origineel
- acapella
- midi file van black or white
- ableton life
- sylenth1 softsynth

En Tekhead heeft gelijk dat ik onderschikt wilde zijn aan de laser. Daar moest de aandacht naar uitgaan ik wilde met de muziek wat spanning oproepen.

En Larsz heeft gelijk dat het origineel veel beter is. Ik hou nooit zo van mislukte remixen van Michael Jackson nummers maar ik had deze nodig vanwege het thema Smile

Dank voor de opmerkingen!!

This is an old Topic

No new postings for 4.917 days.
 Post CommentThat would be 163.9 months
or a whopping 13.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

154 Users online: 20 Guests (134 Unknown)
Pages generated today : 3.983
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.812.442