Poster: Blackaround
Je zet dus ongeveer 8-12 tracks op 1 cd..
Dan is het tog best dat je die cd 2x brand?
Poster: DJ_OB
Ik zou er met het indelen van je cd map niet vanuit gaan dat je 2000's tegenkomt hoor, zie zelf nog steedst vaker 1000's dan 2000's staan.
Ook niet echt handig om je cd map zo in te delen dat je eigelijk alleen lekker kan draaien op 1 soort cd speler. Beperk je jezelf toch flink.
Ik doe overigens ong 11 nummers per cd (zoveel als er op past) per maand brand ik dan de beste nummer en ik zit er de tijd en BPM bij. Deze cd's print ik 2 maal, ik maak er een hoesje voor en de cd naam print ik op de cd.
Ik heb ook een tijdje cd's per stuk gebrand maar aangezien ik tegenwoordig als ik draai (helaas) voornamelijlk top 40 draai brand ik hier gewoon verzamel cd's van.
Poster: the-melody
Hier totaal anders: cd map van 256 gaat mee op gigs waarvan op elke cd 1 track. Deze cd map bevat mijn beste tracks van het moment. Ordenen doe ik niet, als je 2/3 keer op een gig gedraait heb weet je wel waar de cd zit.
Waarom brand ik maar 1 track per cd: stel: ik heb hitje A en hitje B op 1 cd staan, ik wil hitje B die op cd staat na hitje A draaien die op dezelfde cd staat: probleem.
Poster: the-melody
Hier totaal anders: cd map van 256 gaat mee op gigs waarvan op elke cd 1 track. Deze cd map bevat mijn beste tracks van het moment. Ordenen doe ik niet, als je 2/3 keer op een gig gedraait heb weet je wel waar de cd zit.
Thuis heb ik dan nog 2 cd mappen van 128 cd's en enkele kleinere waar alles geordend zit op alfabetische volgorde (artiest) en zitten de andere tracks. Oudere voornamelijk.
Waarom brand ik maar 1 track per cd: stel: ik heb hitje A en hitje B op 1 cd staan, ik wil hitje B die op cd staat na hitje A draaien die op dezelfde cd staat: probleem.
Poster: Mikeyy-VHet is maar wat je gewoon bent he
Dit is in mijn ogen een heel rare logica.... Waarom dan niet gewoon meerdere tracks op 1 CD en dubbel branden? Zo verkl**t je echt een hoop CD's, onnodig niet dan? Probleem opgelost en je kan ook ordenen op genre of datum bijvoorbeeld.
Poster: Blackaround
Hoe maken jullie je labels ?
Kan moeilijk overweg met excel enz :p