Hoi allemaal, ik ben dus Pioneerjunike ofterwel steven(vrienden zeggen stevie) mijn naam zegt het zelf vben Pioneer verslaafden heb op dit moment enkle Nog maar wat oud materiaal maar als ik draai is het altijd Pioneer ben 25jaar en woon in belgië doei
What do you think about Pioneerjunkien in the house ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
zeg dat wel, toen ik hier kwam wou ik graag een denon cd speler kopen en nu zit ik toch weer te wachten op volgende week tot pioneer die nieuwe producten uitbrengt.. in elk geval WELKOM
Da begint toch al eh, al voor een aardig sommetje byeen van Pioneer dus kan me wel in de richting van een Pioneerjunkie wanen, natuurlijk ni zo hard als de Lead maja...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.191 days. Post CommentThat would be 239.7 months or a whopping 19.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...