Poster: Yorick
Heerlijk altijd 19 procent goedkoper ben ik uit. Ben zzp'er
Poster: SebaszZijn geen wettelijke regels omtrent afschrijving goederen, dus je zou in principe uit kunnen gaan van een restwaarde van 0 en je CDJ in 1 jaar helemaal afschrijven. Weet niet of dit helemaal kan/mag want ik denk dat CDJ's wel een langere levensduur hebben :P.
Nouja.... Goedkoper... Je krijgt natuurlijk nooit zomaar wat he. Die 19% heb je eigenlijk al betaald maar kun je nu alleen verrekenen.
Daarbij moet je ook opletten dat je de meeste DJ gear niet meteen als uitgaven mag opgeven bij je balans (als je een bedrijfje hebt). Zit een afschrijving op van 2, 3 of 4 jaar ofzo. Dus stel dat je in dat jaar 10000 euro verdient en je koopt voor cdj2000 en djm800 mag je dat niet in een keer aftrekken van je omzet. Elk jaar mag je een deel daarvan aftrekken.
Poster: Larsz
Zijn geen wettelijke regels omtrent afschrijving goederen, dus je zou in principe uit kunnen gaan van een restwaarde van 0 en je CDJ in 1 jaar helemaal afschrijven. Weet niet of dit helemaal kan/mag want ik denk dat CDJ's wel een langere levensduur hebben :P.
Poster:?Danielvb
Bedrijven kunnen de Btw terug krijgen. Maar ze kunnen hun hele aankoop ook aftrekken zodat ze er geen inkomsten belasting over betalen. Ervan uitgaand dat alle winst het inkomen voor de eigenaar is.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.