@ RAS, je kan me prima sirieus nemen hoor, ook al heb ik nog geen CDJ1000 MK3 in handen gehad. Ik zat een tijdje terug met dezelfde vraag als Vivado, en uit de antwoorden die ik kreeg hier op het forum en ook uit eigen onderzoek heb ik mijn vorige reacties gegeven. Meer antwoord heb ik ook niet gegeven. Verder heb ik mijn persoonlijke mening gegeven, en dan niet eens over de CDJ1000, maar over de nieuwe generatie. Die mening heb ik wel gevormd uit ervaring, ervaring met Pioneer en andere merken. Omdat ik een Xone mixer gebruik ben ik een stalen analoge kist gewend in mijn booth. Vergelijk dat eens met zo'n digitale controller-like plastic?DJM800 of Denon X1500. Mijn Denon SC2000 controller vind ik veel steviger aanvoelen dan de nieuwe generatie CDJ's. Je kan me haast geen ongelijk geven, omdat dit feiten zijn. CDJ's zijn simpelweg geen stalen bakken, maakt ook niet uit, maar mijn voorkeur ligt ergens anders. (en ik heb ook toegegeven dat de CDJ technologie nog steeds onge?venaard is)
Smaken verschillen trouwens, zoals ik ook al zei.?
Wat stoort je RAS? Ik reageer alleen op dit topic om te helpen. Zeg ik iets verkeerd, corrigeer me dan. Daar leer ik ook weer van. Maar volgens mij is alles wat ik zeg zo'n beetje waar. Het kan ook niet zo zijn dat de basis functies op de CDJ1000 veel anders zijn dan op de nieuwe generatie CDJ's, op alle digitale aspecten na. Je geeft trouwens bijna precies hetzelfde antwoord als ik deed.
Ik had nog geen discussie tot jij reageerde. Ik gaf v??r jouw reactie alleen maar antwoord op de vragen. En nogmaals, als die antwoorden niet goed zijn kun je me corrigeren, en nog steeds sirieus nemen. Dan hoef je me niet uit te lokken voor een discussie... Beetje het topic vervuilen