super bass- nicki minaj youngbeatsz mashup
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

youngbeatsz    posted on 14-11-2011 22:02
hallo, hierbij mn mash up van superbass met sunshine
van nicki minaj, david guetta en avicii

hope you like it
graag reacties. wil nl graag beter worden

listen!

mvg
youngbeatsz

What do you think about super bass- nicki minaj youngbeatsz mashup ??

Vote :   

Drumworks    posted on 14-11-2011 23:44
MEESTERLIJK!! ik ben jaloers!Cool ik vind hem echt geslaagd, en snap niet hoe je het voor elkaar krijgt elke keer... hoe heb je dit geleerd? ik pruts ook wel met muziekprogramma's maar er komt nooit iets uit.. misschien heb je tips? ik zou erg graag de producerende kant uitgaan, maar ik ken niemand die het me kan leren..
The beats are still banging :)
youngbeatsz    posted on 14-11-2011 23:53
uuh, dit was eigenlijk m'n eerste idee. en m'n tweede mash up. ?de eerste was gregory's grenade maar dat idee vond ik zelf niet, maar stond op youtube, wou enkel mn eigen versie, dit is compleet demijne, gewoon wat me rotzooien, veel zoeken op youtube, vind je handige tutorials, en vooral heel veel herbeluisteren. en bijsturen. ik ben echt geen pro, zeg het, dit is m'n eerste echte eigen werk
Drumworks    posted on 15-11-2011 00:30
oke, dan haal ik je misschien door de war met iemand anders op dit forum, maar ik vind die track echt goed!
The beats are still banging :)
User edit by Drumworks on 15-11-2011 @ 00:31:08 (10%)
youngbeatsz    posted on 15-11-2011 00:53
feel free to download & to share?
en m'n fanpage liken mag ook altijd Happy, laughing
youngbeatsz    posted on 19-11-2011 00:35
is er nog iemand met opmerkingen? ik wil mezelf echt verbeteren enzo, en zou dit nrtje ook graag wat promoten natuurlijk, veel mensen zijn enthousiast als ik het draai, maar technisch kan ik van hun niets te weten komen. hier wel
Bonchanoize    posted on 19-11-2011 00:53
Is niet zo moeilijk om te maken hoor, ik heb er onder andere eentje met Sunshine en Dynamite (Taio Cruz).
Voor de rest goed gemaakt, maar ik heb het gevoel dat de vocal een h??l klein beetje naast de beat zit. Ik kan me vergissen hoor, ik ken het nummer van Nicki Minaj niet zo goed.
Let the magic begin
youngbeatsz    posted on 19-11-2011 01:03
ik heb idd ondervonden tijdens het draaien dat het nr, op 1 plek maar denk ik, iets afwijkt, ga dat proberen recht te trekken. nu ja niet moeilijk te maken, dit was eigenlijk m'n eerste eigen idee, en slechts m'n tweede keer met die software, dus ben er best fier op. hoewel ik natuurlijk ook kritiek kan verdragen. enkel zo wordt je beter, en kan je leren
Bonchanoize    posted on 19-11-2011 01:16
Welke software gebruik je?
Let the magic begin
youngbeatsz    posted on 19-11-2011 01:57
heb fl studio gebruikt, bij gebrek aan een mac voor logic
Bonchanoize    posted on 19-11-2011 02:35
Fl werkt prima hoor voor zulke dingen.
Let the magic begin
youngbeatsz    posted on 19-11-2011 11:07
idd, snel en eenvoudig, maar een vriend leerde me wat werken in logic, en nu probeer ik de stijl van logic te hanteren in fl studio zodat de overstap binnen x-aantal tijd makkelijker is, maar eerst nog wat meer te weten komen over fl studio
Bonchanoize    posted on 19-11-2011 18:11
Als je eens wilt samenwerken of zo voor een mash-up, moet je maar eens een priv?-bericht sturen.
Ik wil je gerust een doorsturen ook, ik zet ze niet online of downloadbaar.
Let the magic begin
youngbeatsz    posted on 19-11-2011 20:58
ja zou ik wel eens willen maar dan na de examens, m'n ma flasht ask da tijdens de examens doe
Bonchanoize    posted on 19-11-2011 23:01
haha agreed. Heb ook nog een shitload werk voor school.
Let the magic begin

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

193 Users online: 15 Guests (178 Unknown)
Pages generated today : 15.370
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.823.829