What do you think about super bass- nicki minaj youngbeatsz mashup ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
MEESTERLIJK!! ik ben jaloers! ik vind hem echt geslaagd, en snap niet hoe je het voor elkaar krijgt elke keer... hoe heb je dit geleerd? ik pruts ook wel met muziekprogramma's maar er komt nooit iets uit.. misschien heb je tips? ik zou erg graag de producerende kant uitgaan, maar ik ken niemand die het me kan leren..
uuh, dit was eigenlijk m'n eerste idee. en m'n tweede mash up. ?de eerste was gregory's grenade maar dat idee vond ik zelf niet, maar stond op youtube, wou enkel mn eigen versie, dit is compleet demijne, gewoon wat me rotzooien, veel zoeken op youtube, vind je handige tutorials, en vooral heel veel herbeluisteren. en bijsturen. ik ben echt geen pro, zeg het, dit is m'n eerste echte eigen werk
is er nog iemand met opmerkingen? ik wil mezelf echt verbeteren enzo, en zou dit nrtje ook graag wat promoten natuurlijk, veel mensen zijn enthousiast als ik het draai, maar technisch kan ik van hun niets te weten komen. hier wel
Is niet zo moeilijk om te maken hoor, ik heb er onder andere eentje met Sunshine en Dynamite (Taio Cruz). Voor de rest goed gemaakt, maar ik heb het gevoel dat de vocal een h??l klein beetje naast de beat zit. Ik kan me vergissen hoor, ik ken het nummer van Nicki Minaj niet zo goed.
ik heb idd ondervonden tijdens het draaien dat het nr, op 1 plek maar denk ik, iets afwijkt, ga dat proberen recht te trekken. nu ja niet moeilijk te maken, dit was eigenlijk m'n eerste eigen idee, en slechts m'n tweede keer met die software, dus ben er best fier op. hoewel ik natuurlijk ook kritiek kan verdragen. enkel zo wordt je beter, en kan je leren
idd, snel en eenvoudig, maar een vriend leerde me wat werken in logic, en nu probeer ik de stijl van logic te hanteren in fl studio zodat de overstap binnen x-aantal tijd makkelijker is, maar eerst nog wat meer te weten komen over fl studio
Als je eens wilt samenwerken of zo voor een mash-up, moet je maar eens een priv?-bericht sturen. Ik wil je gerust een doorsturen ook, ik zet ze niet online of downloadbaar.
haha agreed. Heb ook nog een shitload werk voor school.
Let the magic begin
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community