Ik ben Jdegraeff
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jdegraeff    posted on 14-11-2011 20:06
hallo alle bezoekers van djresource,

Ik ben jdegraeff ook wel Joost de Graeff. Ik ben 16 jaar en ik woon in Roosendaal (Noord Brabant). Ik ben een grote fan van alles wat maar met muziek te maken heeft en ben dan sinds kort begonnen met zelf producen van tracks. ?Ik luister naar eigenlijk alles maar toch is hardstyle wel mijn favoriet.?Terwijl ik naar headhunterz en naar verschillende andere producers luisterden raakte ik geinspireerd en wilde ik zelf ook wel doen wat zij allemaal deden.

Ik begon dus met de basis programma's zoals virtual dj enzo, hiermee ging ik een beetje klooien en zelf dingen in elkaar zetten. Uiteindelijk ben ik door vrienden overgestapt op het maken van eigen tracks en remixes. Hier ben ik op het moment erg veel mee bezig, en ik heb er vooral erg veel plezier in. De echt vette tracks beginnen nu langzamerhand te komen.

What do you think about Ik ben Jdegraeff ??

Vote :   

PhonoGraaf    posted on 14-11-2011 20:11
Welkom! Vette tracks kun je hier uploaden (als het goed is), dan kunnen wij ook meegenieten van je muziek Winking my eye
jdegraeff    posted on 14-11-2011 20:15
Okeee, ik ben op dit moment bezig met een remix van: Brennan Heart- Face The Enemy. Vrienden van mij waren hier erg over te spreken. Moet het einde nog maken en natuurlijk de puntjes op de i zetten. Zal hem uploaden als die klaar is!
PhonoGraaf    posted on 14-11-2011 20:17
Top, dan horen we wel van je! Originele nummer is in ieder geval meesterlijk dus maak er wat van, zou ik zeggen!
jdegraeff    posted on 14-11-2011 20:21
Ik heb trouwens nu al geupload wat ik tot nu toe heb! Want wat goedefeedback kan nooit kwaad!
User edit by jdegraeff on 14-11-2011 @ 20:45:19 (32%)
W.i.M    posted on 14-11-2011 20:49
Hi Jdegraeff,

Welkom op DJResource Smile
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Yvaroz    posted on 14-11-2011 23:30
Roosendaal, dat is nog in de buurt ook! Welkom!
Het producen gaat wel lekker hoor ik, draai je zelf ook?
Nothing is Impossible
Drumworks    posted on 14-11-2011 23:38
hey! welkom op djr, en je track klinkt lekker man! ik woon zels in de buurt! leuk als je iets wilt weten over draaien ed. ben je welkomCool
The beats are still banging :)
Limb-Girdle    posted on 14-11-2011 23:46
Welkom man, je zult hier een leuke tijd tegemoet gaan!
Where the music meets the deejay!
Winston    posted on 15-11-2011 02:44
Hey, een pure producer! Welcome Jdegraeff
Tic Toc
jdegraeff    posted on 15-11-2011 16:59
Ik draai nog niet eigenlijk. In het verleden heb ik dit wel eens geprobeerd o.a. met zo'n heel klein 2 deckscontrollertje van hercules (kan je in je hand vasthouden). Dit leverde niet echt veel succes op maar het lijkt me wel leuk om het te gaan leren!
Drumworks    posted on 15-11-2011 17:27
you got pm!
The beats are still banging :)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

174 Users online: 54 Guests (120 Unknown)
Pages generated today : 7.989
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.343.520