Ik ben jdegraeff ook wel Joost de Graeff. Ik ben 16 jaar en ik woon in Roosendaal (Noord Brabant). Ik ben een grote fan van alles wat maar met muziek te maken heeft en ben dan sinds kort begonnen met zelf producen van tracks. ?Ik luister naar eigenlijk alles maar toch is hardstyle wel mijn favoriet.?Terwijl ik naar headhunterz en naar verschillende andere producers luisterden raakte ik geinspireerd en wilde ik zelf ook wel doen wat zij allemaal deden.
Ik begon dus met de basis programma's zoals virtual dj enzo, hiermee ging ik een beetje klooien en zelf dingen in elkaar zetten. Uiteindelijk ben ik door vrienden overgestapt op het maken van eigen tracks en remixes. Hier ben ik op het moment erg veel mee bezig, en ik heb er vooral erg veel plezier in. De echt vette tracks beginnen nu langzamerhand te komen.
What do you think about Ik ben Jdegraeff ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Okeee, ik ben op dit moment bezig met een remix van: Brennan Heart- Face The Enemy. Vrienden van mij waren hier erg over te spreken. Moet het einde nog maken en natuurlijk de puntjes op de i zetten. Zal hem uploaden als die klaar is!
Ik draai nog niet eigenlijk. In het verleden heb ik dit wel eens geprobeerd o.a. met zo'n heel klein 2 deckscontrollertje van hercules (kan je in je hand vasthouden). Dit leverde niet echt veel succes op maar het lijkt me wel leuk om het te gaan leren!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community