De boxen die ik nu heb zijn 12 w creative 2.1 boxen. Deze zijn kapot aan het gaan dus ik ben op zoek naar nieuwe. Ik heb maar een budget van maximaal 100 euro. Ik weet dat dit heel weinig is maar als je op sites zoals bax-shop.nl kijkt kan je nog wel dingen vinden. Ik wil wel dat er een flinke bass in zit. Ik gebruik het onder andere om tracks te producen en muziek mee te luisteren in een kleine ruimte.?
Alvast bedankt gr. Joost
User edit by jdegraeff on 14-11-2011 @ 19:36:16 (33%)
What do you think about Welke goede budget speakers moet ik hebben? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Eerlijk gezegd ben ik niet zo bekend met de verschillende soorten speakers. Ik luister zelf graag hardstyle en ben dit ook zelf aan het maken. Ik wil de speakers gewoon naast mijn pc neerzetten. Verder weet ik niet echt het verschil tussen alles wat jij net vroeg. Hoop dat jullie me daarover advies kunnen geven!
Oke, ja heb deze site doorgekregen van een vriend van me omdat ik die vraag aan hem stelde. Ben hier dus totaal niet bekend mee maar zal dat eerst eens gaan doen dan!
is goed, als ik je een tip mag geven zou ik kijken naar de volgende speakers: * Kurzweil KS-40A :deze zijn bij normaile dj shop's ongeveer 70 euro per set, en zijn actief. dit betekend dat er een ingebouwde versterker inzit. hoor er positieve reacties over * Behringer MS20 : zijn ook erg goed voor de prijs en ook actief: ongeveer 100,- * Behringer MS40 : zijn een slag groter als MS20: ongeveer 120,-
zou persoonlijk voor de kurzweil gaan, misschien niet de grootste maar zijn volgens mij wel de beste
Heb zelf hier (nog..) een kurzweil setje staan, Zijn echt geweldige dingen om mee te beginnen! Als ik weet voor jou keuze staan zou ik weer voor de kurzweil gaan, Nooit klachten mee gehad, heb ze nu bijna 1 jaar!
Waarom nog is omdat ik ga stappen op grotere haha.
Oke dankje voor de goede reacties! Zal waarschijnlijk dan de Kurzweil KS-40A kopen, heb ze op Bax-shop.nl voor 69,- gezien dus dat gaat zeker goed komen!
No new postings for 4.947 days. Post CommentThat would be 164.9 months or a whopping 13.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.