Vraag over hoornluidsprekers
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Md_Tinus    posted on 14-11-2011 13:04
Beste dj's,
Ik weet niet of iemand verstand heeft van Hoornluidsprekers en of ik hier op de juiste plaats ben op de site?
Op het voetbalveld hebben wij hoornluidsprekers buiten hangen alleen moeten we daar een versterker bij hebben, niet al te duur.. zijn hier speciale versterkers voor of kan ik een doodnormale versterker voor elke luidspreker gebruiken?? Het mag natuurlijk niet te veel geld kosten voor de voetbalvereniging.

Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven!
Alvast bedankt!

What do you think about Vraag over hoornluidsprekers ??

Vote :   

MoXeGy    posted on 14-11-2011 14:01
meestal gebruiken ze 100v systemen voor dit soort toepassingen, dit is iets heel anders dan normale systemen.
Dat zou je eerst kunnen uitzoeken Happy, laughing
Lead    posted on 15-11-2011 14:58
Klopt. een hoorn systeem werkt meestal op 100V, hiervoor zijn speciale versterkers nodig. Dit soort versterkers zijn niet heel veel duurder dan normale versterkers, maar je moet er wel naar op zoek. Dit soort versterkers koop je niet zomaar op iedere? straathoek...

Check eens bij bijvoorbeeld BSe in Groningen, die verkopen profi apperatuur en kunnen je wellicht een prijs voor zo'n soort versterkere geven, of hebben ze een inruiler staan.

Wat is ongeveer het budget waarbinnen je aan het zoeken bent ?
Let the BASS be louder
Unidentified    posted on 15-11-2011 17:07
Bij B*x Sh*p denk ik ook dat ze 100volt systemen hebben of ik moet helemaal mis zijn
Md_Tinus    posted on 16-11-2011 09:13
Hey bedankt voor de snelle reacties,

Nou op dit moment staat er een TOA 500 series A506e Dit is een 60 watts versterkers bij 70 volt als ik het goed heb. Deze moeten wij weer inleveren maar kunnen we ook overnemen voor 200 euro, maar de relatie met deze persoon ligt een beetje gevoelig dus wil de voetbalvereniging het op een andere manier regelen. Dus het budget ligt ook rond de 200 euro... Ik heb op C*rad een versterker gezien de omnitronic MP-60 ELA mengversterker voor ?155 euro.. dit leek mij misschien wel wat. Of is de een complete afrader??

This is an old Topic

No new postings for 5.036 days.
 Post CommentThat would be 167.9 months
or a whopping 13.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

195 Users online: 131 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 41.734
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.935.279