Beats By Dr. Dre Solo HD (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

OneSoul    posted on 13-11-2011 10:53
Hey,?

Ben van plan om een Solo HD te kopen van Beats by Dr. Dre.
Zijn er mensen die hier goede/slechte ervaringen hebben?
Waarom raden sommigen het mij af, of juist aan?
Wil niet graag een miskoop doen, omdat het toch over een redelijk hoog bedrag gaat.

Alvast Bedankt Happy, laughing
Play the music, not the instrument.

What do you think about Beats By Dr. Dre Solo HD ??

Vote :   

IvarioD    posted on 15-11-2011 14:06
Poster: RAS
hahahaha, je meent toch niet serieus dat de pioneer headphones een mooi verdeeld/zuiver geluid weergeven?

Ik bezit al 5 jaar een hdj-1000 en heb onlangs voor de aanschaf van een nieuwe koptelefoon veelvuldig getest tussen een hdj-1000, hdj-2000 en sennheiser hd25. Pioneers klinken dof en hebben veel te veel bas. Prima dingen hoor, heb veel plezier van mijn hdj-1000, maar een mooi verdeeld danwel zuiver geluid is het niet.

Dat is denk ik persoonlijk. Als ik pioneer vergelijk met bijvoorbeeld een Technics HD1200 geeft de technics toch wel een stuk meer bas dan pioneer. Ik heb alle 3 de headphones die jij noemt hier liggen. hd25 vind ik prima ding qua geluid, alleen het zit voor geen meter. HDJ1000 is plastic en ik heb er 3 van gebroken voor ik overstapte naar de 2000 en dat vind ik op het moment toch wel de beste van de 3 qua geluid en build quality.?

Maar zoals ik al zei, het is persoonlijk.

in ieder geval is een beats by dre geen DJ headphone.
Best House Mixtapes: http://www.funkysounds.nl
User edit by IvarioD on 15-11-2011 @ 14:07:35 (6%)
DjVictorF    posted on 15-11-2011 14:55
Poster: PhonoGraaf
Lijken me echt kutdingen, is ook bijna het enige dat ik van ze hoor.

Maar er zijn wel meer DJ's die m gebruiken. Dj Rush bijvoorbeeld...
Maar ik zie ze vooral in de trein en de bus, dus zou het lekker daar bij laten. (al is de prijs wel belachelijk)

Als ik me niet vergis is dit toch de PRO? Die schijnt wel gemaakt te zijn voor draaien. Heb er al meerdere DJ's mee gezien.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
the-melody    posted on 15-11-2011 19:20
Is inderdaad de pro, heb zelf vandaag een Detox uitgetest, nog beter dan de pro. Toch veel beter om te draaien. Denk dat ik dan ook voor deze ga.
niiicola    posted on 15-11-2011 19:41
Waarom geen HDJ-2000 als ik vragen mag?
Gewoon.
the-melody    posted on 15-11-2011 20:01
Looks, puur dat. En de detox kan ik via via rechtstreeks bij de invoerder kopen, dus veel goedkoper. Voor 220 heb ik een detox, met echt serienummer en factuur.?Cool
OneSoul    posted on 15-11-2011 21:31
Solo HD is besteld, wordt normaal overmorgen geleverd, zal laten weten wat ik er van vindt :p
Play the music, not the instrument.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

284 Users online: 141 Guests (143 Unknown)
Pages generated today : 68.998
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.866.035