[TK] Allen & Heath - Xone:42 - 550euro
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

PhonoGraaf    posted on 12-11-2011 18:42
Titel
Allen & Heath - Xone:42 Professional DJ Mixer
Staat
Nieuw (Kras-, stof-, vlek- en rookvrij!)
Prijs
550euro (bij de overdracht kan onderhandeld worden)
Transport
Ophalen en meteen testen
Beschrijving
Bij mij te koop, hier en via marktplaats: een professionele Allen & Heath Xone:42 dj mixer, voor 550euro is ie van jou! Ik heb hem op 15 augustus gekocht (3 maanden geleden,?de garantie geld nog) voor 677,95euro. De mixer is nog nooit het huis uit geweest en ziet er uit alsof hij net uit de doos komt. Er zitten geen krassen op en er heeft een handdoek over gelegen tegen stof. Verder is er nooit gerookt of gedronken in dezelfde ruimte als de mixer.?

Kenners weten dat Allen & Heath een geweldig merk is en de bouw- en geluidskwaliteit van hun studio en dj mixers fenomenaal is. Xone mixers vind je niet voor niets terug op de grootste feesten en in clubs.De Xone:42 is de perfecte mixer voor een dj die, behalve een onovertroffen Voltage Controlled Filter (VCF), niet veel effecten nodig heeft en veel waarde hecht aan kwaliteit. De VCF op de Xone mixers zijn goed in gebruik en makkelijk toe te passen in mixes. Met veel verschillende mogelijkheden kun je enorm veel plezier uit deze filter halen!

Wanneer je hem op komt halen staat de mixer klaar om getest te worden in een Traktor setup. Je krijgt de doos, verschillende adapters, een USB A-B kabel, reserveonderdelen, handleiding en de pakbon mee bij de overdracht.Bieden is mogelijk maar aangezien de garantie er nog op zit en de mixer echt nog in nieuwstaat is vind ik het de 550euro waard. Wanneer je bij het testen iets kan ontdekken waardoor de prijs omlaag zou moeten dan kan er nog onderhandeld worden.

Mijn reden van verkoop is omdat ik weer ga sparen voor een wat duurdere mixer, ook van Allen & Heath. Hier is de productsite van Allen & Heath, en de foto's komen precies overeen met het product die ik heb.
HET IS DUS NIET DE OUDE LICHTGRIJZE VERSIE!

Mijn eigen foto's staan op marktplaats.
User edit by PhonoGraaf on 13-11-2011 @ 14:37:35 (10%)

What do you think about [TK] Allen & Heath - Xone:42 - 550euro ??

Vote :   

PhonoGraaf    posted on 13-11-2011 13:47
Prijs gedaald van 600 naar 550. Deze daling geld trouwens alleen voor DJR members.
User edit by PhonoGraaf on 13-11-2011 @ 13:48:34 (100%)
thomassmith    posted on 13-11-2011 15:29
Hier een bod van 500 euro. Snap dat het nog vroeg is en dat je meer biedingen kan krijgen. Hoor het van je.
PhonoGraaf    posted on 16-11-2011 13:30
Verkocht, mag een slotje op.
Xtremer    posted on 16-11-2011 14:11
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

122 Users online: 47 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 4.818
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.340.349