Poster: PhonoGraaf
Ik zie ook niemand verbieden om dit soort dingen hier te verkopen, maar je snapt denk ik wel dat het grappig/opvallend is om een motorhelm tussen alle DJ gear te zien. En als iedereen dit forum gaat gebruiken om andere dingen dan DJ gear te verkopen is het einde natuurlijk snel zoek. Dan heb ik ook nog wel een paar oude stereotorens en boxen, een platenspeler, een printer, pc games en een ergometer te koop staan... Is toch raar, op een DJ forum?
niet om even wat oude koeien uit de sloot te halen ofzo, en ook niet om weer wat ''op te rakelen'', maar ik denk dat het vooral gaat om de reacties die er komen. Kijk, die jongen die weet waarschijnlijk niet beter, heeft gewoon vol goede moed dit er op gezet, en verwacht normale reacties, anders doe je dat niet. We kennen deze member hier al een tijdje, en ik kan dit wel plaatsen. Maar nogmaals...die reacties. Als je dit leest...tja....kijk ik keur het niet goed, maar stuur dan een topic report...en klaar...daarnaast...vond jij het ook niet echt fijn toen ik een beetje ''simpel'' en ironisch reageerde op ??n van jou eerste posts....dat doe je nu dus zelf ook

Maar verder...no offence
oftewel...ik zal wel even een topic report doen, en daarmee uit...