[TK] Crosshelm Demm RMX Nieuw
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

maxmantz    posted on 12-11-2011 17:33
Titel
Demm RMX Crosshelm Small
Staat
Nieuw
Prijs
Bieden vanaf 50 euro!
Transport
Ophalen of Verzenden
Beschrijving

Hierbij verkoop ik een Demm RMX Crosshelm, omdat ik deze niet gebruik en nooit gebruikt heb.
De Helm is nieuw en u krijgt er een NAU helmenzak bij. Deze helm heeft mij 140 euro gekost en gaat? voor supergoedkoop weg!
zie Marktplaats voor foto's etc. http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/brommerhelmen/501288042-demm-rmx-crosshelm-moet-snel-weg-nieuw.html
mvg Max
Gearbase item
(Plaats links naar de producten in de Gearbase)

Foto's
User edit by maxmantz on 12-11-2011 @ 17:35:37 (23%)

What do you think about [TK] Crosshelm Demm RMX Nieuw ??

Vote :   

venzi    posted on 12-11-2011 17:39
wtf hoort dit hier?
Gilles123    posted on 12-11-2011 17:49
misschien kan ik hier mijn? pennenzak ook beginnen verkopen
PhonoGraaf    posted on 12-11-2011 17:51
Oh ja die helm is wel een goede aanvulling voor mijn timecode setup.
Heeft de helm een MIDI USB aansluiting?
-FLoriZ-    posted on 12-11-2011 18:24
Ik zoek er nog eentje om geraniums in te poten. Komt ie met automatisch besproeiingssysteem?
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
PhonoGraaf    posted on 12-11-2011 18:32
Oke FLoriZ dat is ook een goed idee, ik kom de laatste tijd weinig unieke bloempotten meer tegen. Vind dat er met 50euro wel zo'n besproeiingssysteem in mag zitten, doe er dan ook nog maar een leuk tuinlampje bij Winking my eye
-FLoriZ-    posted on 12-11-2011 19:07
Ja, en natuurlijk ook zelfsnoeiend. Misschien kan je er ook mariuhana in poten, dan moet ie wel inclusief zaadjes, verwarmingssysteem en lampjes bijkomen. Dan bied ik wel ?60.

Die jongen heeft morgen een minderwaardigheidscomplex.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
PhonoGraaf    posted on 12-11-2011 19:26
Helmen isoleren natuurlijk wel goed, dus denk dat je met ??n klein verwarmingselementje wel goed zit. Met zaadjes er bij (wel feminised natuurlijk, en degelijke nederwiet) geef ik 75euro...

Haha, ja als we op deze manier door blijven gaan wel Winking my eye

tek-zotic    posted on 12-11-2011 20:39
stop mss ff alle twee met belachelijk doen, voegt totaal niets toe
PhonoGraaf    posted on 12-11-2011 20:44
Nee klopt je hebt gelijk, ik hou al op. Was een grap Winking my eye
Diion    posted on 13-11-2011 23:27
Zitten er headphone speakers in verwerkt ofzo?

Wat doet dit hier?
D
Overtracked    posted on 21-11-2011 15:20
Geeft deze helm betere bass weergave als je hem opdoet?
https://soundcloud.com/overtracked
hoppie    posted on 21-11-2011 18:08
dit is een verkoop topic, en ik heb nergens zien staan dat je hier aleen dj gear mag aanbieden.
Question everything
PhonoGraaf    posted on 21-11-2011 18:22
Ik zie ook niemand verbieden om dit soort dingen hier te verkopen, maar je snapt denk ik wel dat het grappig/opvallend is om een motorhelm tussen alle DJ gear te zien. En als iedereen dit forum gaat gebruiken om andere dingen dan DJ gear te verkopen is het einde natuurlijk snel zoek. Dan heb ik ook nog wel een paar oude stereotorens en boxen, een platenspeler, een printer, pc games en een ergometer te koop staan... Is toch raar, op een DJ forum?
DJADMIN    posted on 21-11-2011 20:25
Poster: PhonoGraaf
Ik zie ook niemand verbieden om dit soort dingen hier te verkopen, maar je snapt denk ik wel dat het grappig/opvallend is om een motorhelm tussen alle DJ gear te zien. En als iedereen dit forum gaat gebruiken om andere dingen dan DJ gear te verkopen is het einde natuurlijk snel zoek. Dan heb ik ook nog wel een paar oude stereotorens en boxen, een platenspeler, een printer, pc games en een ergometer te koop staan... Is toch raar, op een DJ forum?

niet om even wat oude koeien uit de sloot te halen ofzo, en ook niet om weer wat ''op te rakelen'', maar ik denk dat het vooral gaat om de reacties die er komen. Kijk, die jongen die weet waarschijnlijk niet beter, heeft gewoon vol goede moed dit er op gezet, en verwacht normale reacties, anders doe je dat niet. We kennen deze member hier al een tijdje, en ik kan dit wel plaatsen. Maar nogmaals...die reacties. Als je dit leest...tja....kijk ik keur het niet goed, maar stuur dan een topic report...en klaar...daarnaast...vond jij het ook niet echt fijn toen ik een beetje ''simpel'' en ironisch reageerde op ??n van jou eerste posts....dat doe je nu dus zelf ook Winking my eye Maar verder...no offence

oftewel...ik zal wel even een topic report doen, en daarmee uit...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
PhonoGraaf    posted on 21-11-2011 20:37
Zoals ik al zei hield ik al op, omdat ik instemde met het verhaal van tek-zotic. Ik dacht toen inderdaad ook aan de 'ontgroening' die ik van je heb gehad en dat zou ik niet bij iemand anders willen doen.
Ik dacht dat de reactie erna wel redelijk beschaafd was, gewoon een uitleg van mijn eerdere gedrag in dit topic.

Mijn opmerkingen waren inderdaad simpel en ironisch, met nog een vleugje kritiek. Maar wat ik heb begrepen is dat dat met bepaalde vage grenzen wel geaccepteerd word op dit forum.
User edit by PhonoGraaf on 21-11-2011 @ 20:38:12 (1%)
DJADMIN    posted on 21-11-2011 20:53
Zoals ik al zei hield ik al op, omdat ik instemde met het verhaal van tek-zotic. Ik dacht toen inderdaad ook aan de 'ontgroening' die ik van je heb gehad en dat zou ik niet bij iemand anders willen doen.
Ik dacht dat de reactie erna wel redelijk beschaafd was, gewoon een uitleg van mijn eerdere gedrag in dit topic.

Mijn opmerkingen waren inderdaad simpel en ironisch, met nog een vleugje kritiek. Maar wat ik heb begrepen is dat dat met bepaalde vage grenzen wel geaccepteerd word op dit forum.

Klopt zeker. Hopelijk kan je daarom ook mijn reactie van toen plaatsen.
PhonoGraaf    posted on 21-11-2011 21:16
Plaatsen zeker, maar dat rechtvaardigd het nog niet. Ook bij mij niet.
Daarom ben ik opgehouden met die simpele grappen.
DJADMIN    posted on 21-11-2011 21:35
Plaatsen zeker, maar dat rechtvaardigd het nog niet. Ook bij mij niet.
Daarom ben ik opgehouden met die simpele grappen.

Mwah. Ik zeg niet dat je er mee moet ophouden. Maar als jij al zo'n reactie plaatst na een paar weken / maanden (ik zeg niet dat er iets mis mee was, ik kon er wel om lachen hoor)...dan kan je misschien ook voorstellen dat ik zo'n reactie plaatste na wat jaren...maar all?, verder niet meer van belang
Xtremer    posted on 30-12-2011 17:25
Dit heeft natuurlijk niets met DJ te maken. Graag een topic report doen in plaats van een discussie aangaan. Zo houden we het voor iedereen gezellig en is het aan de mods / admins om te vertellen wat er wel en niet is toegestaan Smile.

DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

123 Users online: 47 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 4.832
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.340.363