Ik ben opzoek naar een goed programmatje die tracks van bijvoorbeeld een lange mixtape handmatig kan splitten. Wat dan ook mooi zou zijn is dat als ik de losse tracks dan op cd brand, en als ik de cd afspeel in me cd speler dat ze dan heel snel naar het volgende nummer skippen niet dat je dan nog 2 seconden moet wachten voordat ie naar het volgend nummer gegaan is. Wie weet hoe je dit eenvoudig kunt doen?. Want ik denk als ik het dan met Nero brand dat de overgangtijd van de tracks dan best wel lang is..
What do you think about Programmatje gezocht om tracks te splitten ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
En track splitten kan met alle audiobewerkings software. Let hierbij wel op dat als je een mix hebt opgenomen in .mp3 formaat en je gaat ze vervolgens als losse tracks opslaan, je bij sommige programma's kans hebt dat er een korte stilte aan het begin en eind word gevoegd.
Neem je mix dan ook het liefst op in .wav formaat en bewerk deze (en dus de losse tracks ook opslaan in .wav)!!!!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.