Ik heb een aanbod gekregen om 2x de JBL PRX-625 te huren voor op onze carnavalswagen. Echter ik vind geen enkele reviews/ervaringen over dit type.
Zijn er mensen die deze set al eens gehoord hebben? Wat vinden jullie er van? En zal het voldoende geluid zijn voor op een carnavalswagen? (Boxen komen achterop de wagen te staan en ze dienen voor de mensen die achter de wagen lopen.)
What do you think about JBL PRX 625 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb wagens gezien waar heel wat minder aan geluid op stond. de PRX series zijn de duurdere speakers van JBL, met allemaal nieuwe techniek enzo. Ik heb ze niet gehoord, maar ik heb er veel positieve verhalen over gehoord. geluid is erg mooi las ik. max spl van 135 staat er bij de specs, dat haalt ie in de open lucht niet, maar ga der maar vanuit dat je meer dan genoeg geluid hebt voor een wagen. natuurlijk zul je niet over die karren heen gaan waar 10kw aan masterblaster opstaat, maar als ik lees waar jij ze voor wil gebruiken is dat ook niet nodig.? Als je ze voor een mooie prijs kan huren, waarom niet? maar aangezien dit dure speakers zijn die vrij nieuw zijn, heb ik zo'n vermoeden dat t huren best prijzig is
Met deze speakers kan je nooit kwaad doen, zijn volgens mij een van de betere speakers. Heel misschien nog een subje bijhuren als het echt moet bonken?
Ja maar ik huur en gebruik ze toch voor 3 dagen en niet voor 5 dagen. Dat ik ze eerder kan komen halen om ze op de wagen te zetten verandert niets aan de prijs.
Als je ze eerder gaat halen, heb je ze in je bezit, maakt niet uit of je ze gebruikt of gewoon op de wagen zet, volgens de verhuurder huur je ze? en verder lijkt me dat een hele nette prijs voor die speakers!
Ja, gewoon op stroom aansluiten en xlr inpluggen op je mixer.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community