leugens (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

djmamo    posted on 16-01-2006 13:39
ik zit alweer een tijdje op dit forum en het bevalt me erg goed alleen laatste tijd is het wel zo dat er steeds meer dingen worden aangedikt of onjuist worden verteld.

zoals het plaatsen van dj booths die niet van de mensen zelf zijn, zeggen dat je op je 14 al een record label hebt (JonasVerdickt) en als je het op gaat zoeken het dan uit amerika komt....

ook vind ik het jammer dat er mensen zijn die vaak niet juist een topic beantwoorden en er toch regelmatig onjuiste informatie word gegeven door mede internet surfers die niet weten hoe het werkt... maar dat wel denken...

wat vinden jullie hier van?

ik vind dat dit niet kan en zou daar dan iets aan gedaan moeten worden?
www.moonentertainment.nl

What do you think about leugens ??

Vote :   

Nvie    posted on 17-01-2006 17:36
Van mijn part kan dit op slot...
Pioneerjunkie    posted on 17-01-2006 17:36
Groot gelijk jongen ik denk dat je je nu voelt zoals mijn vriend indertijd en geloof me dat is echt rot maarja je hebt het zelf gedaan je moet maar op de blaren zitten maar je hebt je exuses al aangeboden en dat is al een groot begin.
User edit by Pioneerjunkie on 17-01-2006 @ 17:36:59 (1%)
Nvie    posted on 17-01-2006 17:36
Poster: djliberty
klopt ik heb hem voledig verwijdert ik heb er echt spijt van en ik hoop dat ik mij terug onder de forum's kan zetten maar natuurlijk met mijn bek dicht

tuurlijk Happy, laughing
djmamo    posted on 17-01-2006 17:38
je hoefd je bek niet te houden, je moet alleen goede informatie verstrekken, wil eigenlijk ook wel weten waarom je het hebt gedaan

www.moonentertainment.nl
the-melody    posted on 17-01-2006 17:41
nou ja gewoon wat willen opvallen en proberen hoger te staan dan de anderen maar ik zag wat er van komt en ga dit zeker en vast nooit meer doen en men vrienden zeiden ook als je veeeeeeeeeel oefent je je grote mond dichthoudt dan kom je er ook wel maar niet willen de beste zijn!
User edit by the-melody on 17-01-2006 @ 17:42:26 (4%)
djmamo    posted on 17-01-2006 17:44
een beetje dj heeft pas rond zijn 20ste een resident en rond zijn 25/30 zijn grote feesten pas... er zijn natuurlijk wel uitzonderingen.

maar in grote lijnen klopt dit wel 

www.moonentertainment.nl
the-melody    posted on 17-01-2006 17:45
nja voreg beginnen denk ik en veel oefenen en niet de grote JAN uithangen zoals ik
Lead    posted on 17-01-2006 17:46
Ok, nu is er wel voldoende over geschreven. Het punt is duidelijk er er hoeven dus geen woorden meer aan vuil gemaakt te worden.

Deze topic is dus klaar..... Dus een slotje Winking my eye
Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

237 Users online: 34 Guests (203 Unknown)
Pages generated today : 106.922
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.758.934