leugens (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

djmamo    posted on 16-01-2006 13:39
ik zit alweer een tijdje op dit forum en het bevalt me erg goed alleen laatste tijd is het wel zo dat er steeds meer dingen worden aangedikt of onjuist worden verteld.

zoals het plaatsen van dj booths die niet van de mensen zelf zijn, zeggen dat je op je 14 al een record label hebt (JonasVerdickt) en als je het op gaat zoeken het dan uit amerika komt....

ook vind ik het jammer dat er mensen zijn die vaak niet juist een topic beantwoorden en er toch regelmatig onjuiste informatie word gegeven door mede internet surfers die niet weten hoe het werkt... maar dat wel denken...

wat vinden jullie hier van?

ik vind dat dit niet kan en zou daar dan iets aan gedaan moeten worden?
www.moonentertainment.nl

What do you think about leugens ??

Vote :   

djmamo    posted on 16-01-2006 16:12
ja dat zou kunnen, vriend van mij is nu 2,04 mtr en was ook al 180 toen hij 14 was of zo
www.moonentertainment.nl
Lukaz    posted on 16-01-2006 16:33
kansloos die kerel..
greup    posted on 16-01-2006 16:48
Tevens wil ik gelijk even gebruik maken van deze gelegenheid.

Ik vind het jammer dat er op dit forum toch vrij veel onzin wordt geroepen zonder een beargumentie erbij.

ook vind ik het jammer dat er een paar mensen momenteel bezich zijn om volgens in een zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk posten te plaatsen. je krijgt dan van die zinloze posten als "vind ik ook" of "ja dat klopt"

En ik hoop dat mensen die TK topic vervuilen harder worden aangepakt

kortom ik hoop op minder gechat in de dit forum en op meer informatieve en of onderbouwde meningen.

User edit by greup on 16-01-2006 @ 17:01:27 (1%)
EclipX    posted on 16-01-2006 17:01
Poster: greup

Ik vervuil het niet hoor man, ik probeer gewoon zoveel mogelijk bewijzen te vinden voor die Jonas te kunnen beschuldigen of hoe je 't ook zegt, iemand die zich anders beweert te zijn dan hij eigenlijk is, moet beschuldigd worden, ik niet.
eAs    posted on 16-01-2006 17:01
@DJMamo :
Nee Dat zijn niet mijn woorden, ik bedoel ermee te zeggen dat hij in een ander denk niveau zit, hij vind dit leuk, een rollenspel doen, deed ik vroeger ook, het is alleen jammer dat hij daarvoor dit forum heeft uitgekozen.

@Phenix:
Tnx

@greup:
Ben het met je eens maar moet eerlijk toe geven dat ik dit topic dan wel weer leuk vind, iemand die de boel belazerd hoort hier niet echt thuis, leuk als je hier wilt zijn om te leren maar niet om je leugens te verspreiden.
Maar verder ben ik het met je eens, ik ben hier ??k voor de zinnege toppics ..

User edit by eAs on 16-01-2006 @ 17:01:40 (1%)
greup    posted on 16-01-2006 17:06
Poster: EclipX

Ik vervuil het niet hoor man, ik probeer gewoon zoveel mogelijk bewijzen te vinden voor die Jonas te kunnen beschuldigen of hoe je 't ook zegt, iemand die zich anders beweert te zijn dan hij eigenlijk is, moet beschuldigd worden, ik niet.

Heb ik jou naam genoemd? Maar om even een simpel voorbeeld te geven.
Laats stond er op dit forum een cdj 800 te koop voor 530 euro ( uit mijn hoofd gezegt) Binnen een paar dagen stond dat hele topic vol met mensen die menen te beweren dat ze hem elders voor die prijs nieuw kunnen krijgen. Als is dat waar... SO WHAT!!! ik vind het buitengewoon onbeleefd om op die manneer iemands verkoop te belemmeren.

Chatten en onzin roepen is prima, maar dan wel in de doorvoor bestemde topic's. Niet als mensen vragen naar informatie over subwoofers, cd-spelers, en weet ik het wat.
EclipX    posted on 16-01-2006 17:07
Ja sorry, ik dacht dat je het op mij gemikt had .

Maar we zitten toch in het forum Chat Talk, dus het moet niet persee over muziek gaan, en hiervoor zitten we juist
Reind    posted on 16-01-2006 17:09
Poster: greup
Tevens wil ik gelijk even gebruik maken van deze gelegenheid.

Ik vind het jammer dat er op dit forum toch vrij veel onzin wordt geroepen zonder een beargumentie erbij.

ook vind ik het jammer dat er een paar mensen momenteel bezich zijn om volgens in een zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk posten te plaatsen. je krijgt dan van die zinloze posten als "vind ik ook" of "ja dat klopt"

kortom ik hoop op minder gechat in de dit forum en op meer informatieve en of onderbouwde meningen.

Dan kunnen ze 3/4 van de forum posts gaan schrappen........ want om nou te zeggen dat de kwaliteit postings erg hoog is op dit forum... nee absoluut niet.

Het is overigens iets wat mij het afgelopen jaar al op is gevallen, de kwaliteit daalt snoeihard op alle fora en men lult maar wat raak heb ik vaak het idee. Als je de diverse fora eens af loopt en kijkt wat voor een onzin er soms voorbij komt dan sla je stijl achterover.

Nu valt het hier nog enigsinds wel mee, dj resource is gewoon een klein beetje een chatsletten hok.... en die moet je er ook tussen hebben want dat houd het gezellig en leuk. Ik ben echter met je eens dat iedereen zijn tekst nog maar eens door moet lezen voor ie een ram op de submit knop geeft.
EclipX    posted on 16-01-2006 17:13
We mogen toch met elkaar COMMUNICEREN? Ik vind het tof zo dat we soms over iets anders spreken dan alleen maar over dj, je hebt hier ook forums zoals Chat Talk & Member Zone, het is voor iets gemaakt he
greup    posted on 16-01-2006 17:22
Poster: EclipX
We mogen toch met elkaar COMMUNICEREN? Ik vind het tof zo dat we soms over iets anders spreken dan alleen maar over dj, je hebt hier ook forums zoals Chat Talk & Member Zone, het is voor iets gemaakt he

Lezen!!!! 

er staat nergens dat je het over dj-gear of mix technieken, muziek ect moet hebben. Je mag chatten en onzin blaten in de chat topics. maar als er inhoudelijke vragen worden gesteld wil ik graag dat men daar alleen op ingaat als men ook daadwerkelijk iets Zinnigs te melden heeft!.

Dj_Kevin    posted on 16-01-2006 17:26
De Jonas toch... Denk dat hij op deze manier een vriendin wil scoren En resident in Illusion? Vind het gek dat ik hem dan nog nooit heb gezien, kom er bijna elke week?
djmamo    posted on 16-01-2006 17:31
joe moet ook goed kijken want hij zal wel buiten staan.... krijg je als je 13 bent en superster
www.moonentertainment.nl
Nvie    posted on 16-01-2006 18:46
Laten we het even leuk houden... we moeten niet iemand achter z'n rug om af gaan blaffen, alhoewel, dit achter iemands rug om?

Dan wil ik toch even ingaan op postings e.d.. Ik vind dat er soms wat lukraak gepost wordt, zonder beargumentatie, weet ik veel wat; maar daar wordt 9/10 keer z.s.m. een op of aanmerking bijgezet. Er zwerven hier best wat 'leuke' topics rond, waar genoeg in geouwehoerd kan worden. Zo af en toe vind ik een leuke opmerking hier en daar wel op z'n plaats, want je komt hier immers omdat je dat zelf wilt, en omdat je er plezier in wilt hebben. Dit neemt echter niet weg dat informatie soms wat vervaagt...

Ik kijk zo af en toe is op wat andere fora, niet bij naam te noemen gewoon hoe gigantische bagger scheithekel ik meteen krijg aan die fora als ik net 1 topic gelezen heb. Je praat hier over bijvoorbeeld users die vinden dat bepaalde levels alleen toegang moeten krijgen tot het informatieve gedeelte, terwijl als er nieuwe users aanmelden, daar hele wijze tussen kunnen zitten, en ook die nog ergens wat van op willen steken.
Ook wil ik jullie dit nog ff meegeven: laten we het leuk houden, oplichters als dit maken zich nou niet zo populair, maargoed: laat zien wie beter weet Winking my eye
Dus... een grapje hier en daar kan best, maar doe dit met mate Winking my eye
Mod edit by Nvie on 16-01-2006 19:25 (14%)
djmamo    posted on 16-01-2006 21:40
nog ff gekeken en meneer heeft zijn website gesloten, hopelijk hebben we dan toch iets goeds bereikt.
www.moonentertainment.nl
W.i.M    posted on 16-01-2006 21:43
Poster: Reind

Dan kunnen ze 3/4 van de forum posts gaan schrappen........ want om nou te zeggen dat de kwaliteit postings erg hoog is op dit forum... nee absoluut niet.

Het is overigens iets wat mij het afgelopen jaar al op is gevallen, de kwaliteit daalt snoeihard op alle fora en men lult maar wat raak heb ik vaak het idee. Als je de diverse fora eens af loopt en kijkt wat voor een onzin er soms voorbij komt dan sla je stijl achterover.

Nu valt het hier nog enigsinds wel mee, dj resource is gewoon een klein beetje een chatsletten hok.... en die moet je er ook tussen hebben want dat houd het gezellig en leuk. Ik ben echter met je eens dat iedereen zijn tekst nog maar eens door moet lezen voor ie een ram op de submit knop geeft.

In dit geval moet ik zeggen dat je je tekst ook nog maar eens door had moeten lezen voor je een ram op de submit knop gaf.

Omdat hier nogal veel gepost wordt lijkt het nogal snel op een chat worden en omdat we hier ook offtopic forums hebben zoals +member forum is het voor sommige blijkbaar moeilijk een onderscheid te maken.

Als we het over kwaliteits posts hebben moet ik zeggen dat jouw post weinig toevoegd aan dit topic behalve een beetje afzeiken.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Lead    posted on 16-01-2006 21:49
Met een beetje weemoed kijk ik terug op het topic van afgelopen week :

DJ Booth, laten we het leuk houden
quote:

Onwaarheden posten is NOT DONE !!!
(hier en waarschijnlijk ook op vele andere plaatsen.)

Hier dus gaan lopen zeggen dat een bepaalde booth van jouw is terwijl dit niet het geval is, posten dat je vriendjes bent je iemand die nog nooit van je gehoord heeft, etc. etc.

WAT DENKEN MENSEN HIERMEE TE BEREIKEN ?

Niemand heeft een hogere dunk van iemand anders als hij toevallig iemand kent die bekend/beroemd is. Je wordt echt niet anders gewaardeerd als je schrijft dat je ergens gedraaid hebt terwijl dit niet waar is....

Wie hou je dan voor de gek ----> ALLEEN JEZELF

KAP DUS MET ONWAARHEDEN
(mijn frustraties spelen een beetje op...) En of dit nu het Forum betreft, de DJ-booth of wat dan ook. We (de Admins) hebben een hekel aan het opstellen van regels... laten we hopen dat we dat beperkt kunnen houden...

Correct Forum gebruik :
De algemene policies...

Voordat je post

In dit forum kan vrijwel alles en mag het meeste ook nog eens. Er zijn maar weinig regeltjes op dit moment dus lijkt het me niet zo moeilijk die eens te bekijken :

Forum Important Information

DJResource FAQ

( Algemene Voorwaarden ) voor als je het precies wilt weten.

Een topic openen

Als je een topic wilt gaan openen, gebruik dan altijd eerst de Search om te kijken of de vraag al niet eerder gesteld is. In de meeste grote forums zal ook een soort Quicklink als sticky worden gepost waar de heetste topics instaan, hier zie je dus ook veel gestelde vragen... Het is soms beter om in een discussie aan te sluiten dan om een nieuw topic te openen. Mensen die hier vaak komen kennen sommige antwoorden al uit hun hoofd als er voor de 1000ste keer een topic wordt geopend terwijl de vraag net van de voorpagina af was.

Waar ??

Als je een topic opent, doe dit dan in het daarvoor bestemde forum. Van veel forums zal het duidelijk zijn waarvoor deze bestemd zijn (Introduce Yourself, Find your Record, DJ-Pictures). Maar misschien is het doel van sommige wat onduidelijk :

Chat Talk : alle interresante dingen die je wilt bespreken. De topic moet natuurlijk wel een béétje inhoud hebben. Chitchatten en kwebbeltanten horen hier dus NIET thuis. Dat is voor het :

+Member Forum : Zodra je +Member bent (en dat is al na een paar bezoekjes) zie je een extra forum in index. Het +Member forum is bedoelt voor alle grappige en echt off-topic zaken met een hoog kwebbel gehalte zoals geintjes, filmpje, etc.

De overige DJ Forums hebben een naam die voor zichzelf spreekt volgens mij Winking my eye Zo staan de echte inhoudelijke topics over gear in ProDJ NL, ProDJ ENG, DJGear NL, DJGear ENG, ProAudio, Pro Light en Equipment Reviews.

Als we hier een beetje rekening mee kunnen houden blijft alles overzichtlijk. De informatieve topics op hun plaats en gechat in het +member forum, dan kan iedereen lezen wat hij wil.

Reply op een Topic

Iedereen mag zijn/haar mening geven over een topic. Natuurlijk hoef je niet altijd hele lappen te tikken, maar een beetje inhoud moet er toch wel in zitten.

Postings die eruit zien alsof ze uitsluitend bedoeld zijn om je level te stimuleren kunnen worden verwijderd.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 16-01-2006 22:40 (10%)
djmamo    posted on 16-01-2006 22:11
kijk dat zijn nog eens mannen
www.moonentertainment.nl
HouseArrest    posted on 16-01-2006 22:22
Weet 'ie uberhaupt wel hoe hij een plaat moet opzetten? Laatstaan dat hij resident dj is ergens .. hmmm erg verdacht zoals jullie al zeiden..!
Dj_T.im    posted on 16-01-2006 22:25
afslachte:P
SnAcKBaRrY    posted on 16-01-2006 23:11
check zijn gastenboek op z'n site hahahaaa....
LauW    posted on 16-01-2006 23:50
Hmm ik had ook iets in zn gastenboek gezet, maar zn site is nu down haha. Maarjah ik ken helaaszat andere gasten net als hem alleen in iets mindere maten. Heb echt een hekel aan mensen die opscheppen, doen alsof ze alles zijn enz. enz. Zoals AliG het mooi zegt: Keep It Real
Prozei    posted on 17-01-2006 00:32
quote van zijn site

Aan de leden van djresource.eu
Bericht Gepost Op dinsdag 13 December 2005 om 17:59
Hoi ik denk dat jullie verkeerd zijn doorverbonden want als ik bij mijn fotoalbum ga kijken staat niks van mijn materiaal ik snap niet wat jullie daarmee bedoelen ofzo maar toch ik snap het niet.

Nog veel fuif en surf plezier

wat een zielig ventje.
ik snap zulke mensen niet.
waarom zou je zoiets doen je berijkt er nix mee
je bouwt een slechte naam op etc.

mrtnt    posted on 17-01-2006 01:35
ook op z'n site :
Nieuwe Vinyl's

-Bart claessen : Playmo. -The retro Project : Derd/For fun. -DJ Ton T.B : Dream Machine. -DJ Tiësto : Adagio For Strings(The remixes). -Global Experience : Tenesse/Dakar. -Inbox : Sanpshot

BIJ DIE FOTO VAN 18 YEARS ILLUSION ZEGT HIJ : DIT BEN IK DUS . TOEN IK JUIST BEZIG WAS MET EEN PLAAT OVER TE SMIJTEN.

dit is tich gestoord?
ik ben ook maar 14 dat wil toch niet  zeggen dat je zomaar het recht hebt om dat te doen he.

VANBOVEN OP MIJN POST GEMIST.
User edit by mrtnt on 17-01-2006 @ 01:38:10 (100%)
Reind    posted on 17-01-2006 04:27
Poster: W.i.M
Als we het over kwaliteits posts hebben moet ik zeggen dat jouw post weinig toevoegd aan dit topic behalve een beetje afzeiken.

Toch niet want waarschijnlijk denken mensen er mischien eens over na voor ze iets posten.

Pak al mijn posts er bijvoorbeeld even bij en kijk even hoeveel onzin ik hier heb gepost, ik denk dat je de berichten op 1 hand kan tellen en nog een aantal vingers over houd ook. Correct me if i'm wrong please.....

Ik kom hier niet om te posten maar om zo af en toe iets toe te voegen, bij sommigen heb ik echter het idee dat men alleen maar post om zo een lekkere ranking te krijgen waardoor er soms echt de meest stomzinnige antwoorden tevoorschijn komen.

Daarnaast mag men hier ook wel eens kritisch naar zichzelf kijken, neem een forum als new-line..... over het algemeen ligt het niveau daar een behoorlijk stukje hoger als hier en zo zijn er nog wel een paar forums. Onderbouwing van iets is hier schaars en gebeurd altijd door dezelfde mensen.... de rest heeft schijnbaar aan een one liner genoeg.

Het gaat er niet om dat ik wil gaan zwarte pieten maar wat ik wel vind is dat er hier een hele hoop getolereerd word en dat niet altijd even goed uit pakt. Andere keerzijde van de medaile is wel dat je het gezellig houd op een forum als dit door redelijk los te zijn..... het verhaal heeft altijd 2 kanten.

Noem het dus afzeiken, zeuren of welke naam je er op wil plakken.... ik noem het gewoon goed bedoelde kritiek en wat je daarmee doet moet je zelf weten.
Lead    posted on 17-01-2006 09:40
Zoals je kunt lezen zal het off-topic posten worden aangepakt. Te veel vrijheid werkt inderdaad niet. Maar dat staat duidelijk genoeg in mijn posting, daar hoef je dus niet op terug te komen, is al besproken.

Oneliner kunnen op sommige plaatsen, maar degene bedoeld om je ranking te boosten worden gewoon verwijderd waardoor je er alsnog niets aan hebt.

En als je mijn posting goed gelezen hebt zie je dat er verandering op sommige punten is aangekondigd. We willen dat mensen het hier naar hun zin hebben. Informatief in de Gear topics en de DJ Topics op de site, gechat in het +Member Forum, losse gesprekken over vanalles wat interresant is in Chat Talk.

Poster: Reind
Noem het dus afzeiken, zeuren of welke naam je er op wil plakken.... ik noem het gewoon goed bedoelde kritiek en wat je daarmee doet moet je zelf weten.

Ik denk dat je hiermee opbouwende kritiek bedoelt, maar dat zou ik toch op een hele andere manier verwoorden... Sommige woorden passen in het rijtje zeiken, terwijl er veel mooiere woorden voor zijn als je ze als kritiek zou bedoelen.

Maar goed, laten we ontopic blijven reageren, alleen nog over de inhoud van de oppeningpost dus Winking my eye
Let the BASS be louder

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

300 Users online: 53 Guests (247 Unknown)
Pages generated today : 105.790
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.757.802

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use