Poster: greup
En ik hoop dat mensen die TK topic vervuilen harder worden aangepakt
Poster: EclipX
Ik vervuil het niet hoor man, ik probeer gewoon zoveel mogelijk bewijzen te vinden voor die Jonas te kunnen beschuldigen of hoe je 't ook zegt, iemand die zich anders beweert te zijn dan hij eigenlijk is, moet beschuldigd worden, ik niet.
Poster: greupTevens wil ik gelijk even gebruik maken van deze gelegenheid.
Ik vind het jammer dat er op dit forum toch vrij veel onzin wordt geroepen zonder een beargumentie erbij.ook vind ik het jammer dat er een paar mensen momenteel bezich zijn om volgens in een zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk posten te plaatsen. je krijgt dan van die zinloze posten als "vind ik ook" of "ja dat klopt"
En ik hoop dat mensen die TK topic vervuilen harder worden aangepaktkortom ik hoop op minder gechat in de dit forum en op meer informatieve en of onderbouwde meningen.
Dan kunnen ze 3/4 van de forum posts gaan schrappen........ want om nou te zeggen dat de kwaliteit postings erg hoog is op dit forum... nee absoluut niet.
Het is overigens iets wat mij het afgelopen jaar al op is gevallen, de kwaliteit daalt snoeihard op alle fora en men lult maar wat raak heb ik vaak het idee. Als je de diverse fora eens af loopt en kijkt wat voor een onzin er soms voorbij komt dan sla je stijl achterover.
Nu valt het hier nog enigsinds wel mee, dj resource is gewoon een klein beetje een chatsletten hok.... en die moet je er ook tussen hebben want dat houd het gezellig en leuk. Ik ben echter met je eens dat iedereen zijn tekst nog maar eens door moet lezen voor ie een ram op de submit knop geeft.
Poster: EclipX
We mogen toch met elkaar COMMUNICEREN? Ik vind het tof zo dat we soms over iets anders spreken dan alleen maar over dj, je hebt hier ook forums zoals Chat Talk & Member Zone, het is voor iets gemaakt he
Poster: Reind
Dan kunnen ze 3/4 van de forum posts gaan schrappen........ want om nou te zeggen dat de kwaliteit postings erg hoog is op dit forum... nee absoluut niet.
Het is overigens iets wat mij het afgelopen jaar al op is gevallen, de kwaliteit daalt snoeihard op alle fora en men lult maar wat raak heb ik vaak het idee. Als je de diverse fora eens af loopt en kijkt wat voor een onzin er soms voorbij komt dan sla je stijl achterover.
Nu valt het hier nog enigsinds wel mee, dj resource is gewoon een klein beetje een chatsletten hok.... en die moet je er ook tussen hebben want dat houd het gezellig en leuk. Ik ben echter met je eens dat iedereen zijn tekst nog maar eens door moet lezen voor ie een ram op de submit knop geeft.
quote: |
Onwaarheden posten is NOT DONE !!! (hier en waarschijnlijk ook op vele andere plaatsen.) |
quote van zijn site Aan de leden van djresource.eu |
Bericht Gepost Op dinsdag 13 December 2005 om 17:59 Hoi ik denk dat jullie verkeerd zijn doorverbonden want als ik bij mijn fotoalbum ga kijken staat niks van mijn materiaal ik snap niet wat jullie daarmee bedoelen ofzo maar toch ik snap het niet ![]() Nog veel fuif en surf plezier |
Nieuwe Vinyl's | ||
-Bart claessen : Playmo. -The retro Project : Derd/For fun. -DJ Ton T.B : Dream Machine. -DJ Tiësto : Adagio For Strings(The remixes). -Global Experience : Tenesse/Dakar. -Inbox : Sanpshot |
Poster: W.i.M
Als we het over kwaliteits posts hebben moet ik zeggen dat jouw post weinig toevoegd aan dit topic behalve een beetje afzeiken.
Poster: Reind
Noem het dus afzeiken, zeuren of welke naam je er op wil plakken.... ik noem het gewoon goed bedoelde kritiek en wat je daarmee doet moet je zelf weten.