leugens (1/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

djmamo    posted on 16-01-2006 13:39
ik zit alweer een tijdje op dit forum en het bevalt me erg goed alleen laatste tijd is het wel zo dat er steeds meer dingen worden aangedikt of onjuist worden verteld.

zoals het plaatsen van dj booths die niet van de mensen zelf zijn, zeggen dat je op je 14 al een record label hebt (JonasVerdickt) en als je het op gaat zoeken het dan uit amerika komt....

ook vind ik het jammer dat er mensen zijn die vaak niet juist een topic beantwoorden en er toch regelmatig onjuiste informatie word gegeven door mede internet surfers die niet weten hoe het werkt... maar dat wel denken...

wat vinden jullie hier van?

ik vind dat dit niet kan en zou daar dan iets aan gedaan moeten worden?
www.moonentertainment.nl

What do you think about leugens ??

Vote :   

Ferry    posted on 16-01-2006 13:47
er zijn mensen die het leuk vinden zich zelf populairder te maken dan dat ze echt zijn.... 
Blijf gewoon altijd jezelf, want als je ergens een verhaal ophangt, krijg je die (vooral in de kleine dj wereld) 3x zo hard terug, en dat schaadt je imago en of je eventuele carriere!!!!

SO A REAL DON'T!!
EclipX    posted on 16-01-2006 13:49
Poster: djmamo
zoals het plaatsen van dj booths die niet van de mensen zelf zijn, zeggen dat je op je 14 al een record label hebt (JonasVerdickt) en als je het op gaat zoeken het dan uit amerika komt....

Die jongen is 13 btw :p

Ge moet dat toch niet geloven dat hij een label geeft op 13 jaar :/, das gewoon zo'n wannabee die denkt voor mensen te imponeren.
Z'n foto zegt al genoeg:

En op zijn miezerig profielpaginatje (http://www.high.be/djjonastix2)
Staat er daar:
onze regi penxten ze den enige echte
  Wilt hij daarmee nu zeggen dat Regi Penxten daar werkt ofwa?

Als dat waar is spring ik van een berg.

Maar echt erg vind ik het niet hoor op deze site, leuke community enzo, wel spijtig van dj booths maar de mijne was echt hoor Happy, laughing

Wat ik ook niet versta is, als je op zijn msn profiel (members.msn.com/dj_jonastix@msn.com) kijkt, zie je dat hij 13 jaar is, maar bij de categorie (Over mijzelf), hij dit schrijft:

-Ben Dj(10 jaar ervaring)
-Altijd een pet of piekskes op
-ze zegge dak knap ben dus
-ben van nederlandse afkomst
-Ben 1m85
  Hoe kan je nu DJ zijn met 10 jaar ervaring als je slechts 13 bent..... moet je mij eens uitleggen

nog een paar leuke dingen gevonden over ons leugenaartje:

http://www.freewebs.com/djliberty

Daar zegt hij dat hij een set heeft moeten draaien op Illusion 18 Years & op Ibiza, en dat hij 18uur gedraaid heeft, wel ik raad je aan voor zijn sitetje te bezoeken en beginnen te lachen. Wat een Z.E.V.E.R.

Het houd gewoon niet op:

Resident DJ On Illusion,Fuse and many more©

HAHAHA

btw nog iets gezegd op z'n gastenboek, dus ik raad jullie allemaal aan, voor daar iets te posten!!!

http://www.freewebs.com/djliberty/guestbook.htm

OMFG het houd gewoon NIET op hé: check=
Jonas Verdickt a.k.a DJ Jonas V is 13 jaar en woont in de provincie Noord-Brabant te Nederland in de stad Breda. Hij is al 4 jaar achter elkaar beste jeugd DJ en heeft in 2005 de prijs voor beste DJ op Ibiza gewonnen. Hij is gevestigd bij de platenfirma Black-Hole recordings, zijn label is dan weer Magik Muzik. Jonas had altijd al passie voor muziek zeiden zijn ouders. Op zijn 4de was hij al de platen van zijn vader(dit waren hardhouse platen) aan het beluisteren en al aan het "mixen" op zijn stereo ketentje daarna heeft hij van zijn 5 tot 7 jaar piano lessen gevolgd. Vanaf zijn 6de begon hij tevens ook met DJ materiaal te kopen zijn eerste setje was een 3kanaals mengpaneeltje 2 tapedeckjes en 1 platenspelertje. Op een dag kwam er een goede vriend van zijn vader langs namelijk Tijs Verwest(=> a.k.a DJ Tiësto) en hij hoorde dat Jonas muziek aan het maken was en ging met hem mee naar zijn kamer en zei tegen hem :"Nou laat mij maar een keer horen wat je al kan." Zogezegd zo gedaan en Jonas begon eraan en achter een 15minuutjes zei Tijs tegen hem :" Nou dat is redelijk goed ik zal eens aan je ouders vraagen of je een keer mee moogt komen naar mijn platenfirma kun je een liedje opnemen." Daar was hij doodgelukkig mee. Het mocht van zijn ouders en 7 dagen later had hij zijn eerste plaat en zo zijn er tot de dag vandaag nog in de 400 bijgekomen. Vanaf 2003-2004 begon het werken in clubs om de 4weken eens 2 DJ sets. Nu is hij Resident DJ in clubs zoals Illusion, The Spuk, Fuse, Club Industria, Carré, Sotto's en vele anderen.

Hoe in godsnaam kan een kind van 4 jaar nu een plaat opleggen en op 6 jaar dj materiaal kopen? :D HAHA
User edit by EclipX on 16-01-2006 @ 14:05:46 (100%)
Reemz    posted on 16-01-2006 13:53
Verdomt! Nu ik bovenstaande lees herinner ik mijzelf dat ik in een reeds bestaande topic heb gevraagd of hij "djliberty" die Jonas Verdickt is omdat hij een nieuw DJ naam had namelijk Jonas V, en hij zij toen nee hoor die ken ik. Die gast presteert het gewoon om alsnog te liegen.

Poster: djliberty
?? Nope het is Jonas V heb de naam DJ Jonastix nooit gehadConfused

Mijn mening: Dit soort mensen permanent verbannen van dit forum!

User edit by Reemz on 16-01-2006 @ 14:17:01 (81%)
Ferry    posted on 16-01-2006 14:02
en 13 en bijna net zo lang als dat ik ben....
1.85 m?
EclipX    posted on 16-01-2006 14:03
Die jonas is echt wel een vette leugenaar, je moet maar kijken 2 posts hierboven, daar staat mijn statement :P
djjw    posted on 16-01-2006 14:08
het stoort me natuurlijk wel als je die dingen allemaal leest,
maar echt erg vind ik het niet...
waar ik meer mee zit ,is dat er een hoop mensen zijn die weinig
ervaring hebben met verschillende apperatuur en dat dat wel de mensen
zijn die "beginners" spullen of technieken aan gaan raden...
ik lees echt de meest wazige commentaren en de minst onderbouwde
meningen, waarbij bv. een pioneer fan iedereen pioneer aan raad
en een denon fan iedereen denon aan raad...
mijn mening bekijk het per apperaat ga de spullen uitvoerig testen,
noteer plus en min punten, en baseer daar op je menig.
Ramon72    posted on 16-01-2006 14:10
Ach... zegt meer over de mensen zelf, toch?
Niet druk om maken zou ik zeggen.
Stephanie    posted on 16-01-2006 14:12
13 jaar en reident dj? Goeie grap, volgens de arbeidstijdenwet mag je dan nog niet eens werken. Zelfs niet als artiest. En zeker in de horeca nemen ze daar geen enkel risico mee. Als de arbeidsinspectie langskomt mag je je tent gelijk sluiten. Beetje triest dus.....
rebounce    posted on 16-01-2006 14:14
idd onze 'topdj' draait blijkbaar op 20januari in the oh op een v'rijdag btw. leuk. effe mail gestuurd naar the oh . kennen ze hem daar nee, en is the oh open 20 januari nee. jammer é
dus bannen maar => of de figuurlijke brandstapel

EclipX    posted on 16-01-2006 14:18
Poster: rebounce
idd onze 'topdj' draait blijkbaar op 20januari in the oh op een v'rijdag btw. leuk. effe mail gestuurd naar the oh . kennen ze hem daar nee, en is the oh open 20 januari nee. jammer é
dus bannen maar => of de figuurlijke brandstapel

Whaha, 20 januari is een Vrijdag, en de vrijdag is The Oh niet OPEN! Happy, laughing
djmamo    posted on 16-01-2006 14:19
ja en om nou te zeggen dat je pa hardhouse platen heeft en geen apparatuur.. ook verdacht...

en heb ff bij black hole gecheked en daar staat echt geen jonas verdickt tussen of een andere naam die hij gebruikt.
www.moonentertainment.nl
EclipX    posted on 16-01-2006 14:20
Yup, heb daar ook gekeken en nergens iets van die Jonas
Mount    posted on 16-01-2006 14:28
Nu weet ik wel waarom de muziek zo ruk was de laatste keer dat ik in Club industria ben geweest Winking my eye
Mount    posted on 16-01-2006 14:31
User edit by Mount on 16-01-2006 @ 14:35:46 (100%)
djmamo    posted on 16-01-2006 14:35
hee maar dat is ook een foto van mij, bij het jeugd huis waar ik altijd draai...
www.moonentertainment.nl
Illusion    posted on 16-01-2006 14:35
Djliberty/Jonas V/Jonas Verdickt/Dj Jonas V

Ik vind dit echt lachwekkend, k'heb nog nooit zo'n grootspraak gehoord, je gaat mij echt niet wijsmaken, dat je op je 3e al plaatjes draait en vanaf dat moment ervaring hebt. Hijs nu al 13 jaja 13, en draait op evenementen en Discotheken.

Je mag sowieso niet voor je 18e op zulke evenementen draaien, en helemaal niet in Discotheken.

Ik stoor mij eraan, dat iemand zichzelf zo groot wil maken.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Mount    posted on 16-01-2006 14:37
Dj mamo dat kan helemaal niet.. want dat is mijn 2de setje bij mijn thuis in de garage en die mensen zijn allemaal goede vrienden van me Winking my eye
djmamo    posted on 16-01-2006 14:42
ow maar het lijkt zo veel op elkaar dan

www.moonentertainment.nl
Leon    posted on 16-01-2006 15:02
Poster: EclipX

nog een paar leuke dingen gevonden over ons leugenaartje:

http://www.freewebs.com/djliberty

Daar zegt hij dat hij een set heeft moeten draaien op Illusion 18 Years & op Ibiza, en dat hij 18uur gedraaid heeft, wel ik raad je aan voor zijn sitetje te bezoeken en beginnen te lachen. Wat een Z.E.V.E.R.

Dit vind ik nog het leukste van alles!
Die site: jump/hardstyle gedraaid in de Amnesia in Ibiza
Volgens mij draaien ze dat daar toch nooit? meestal alleen maar dance/club dj's die daar komen.

(maar kan het mis hebben )
EclipX    posted on 16-01-2006 15:45
Btw:

////www.djresource.eu/Gallery/pic/1801/Dj_marcky(neef)/

Hier beweert hij dat DJ Marcky zijn neef is, komaan he, wat gaan we nog allemaal te weten komen van deze zeveraar?
eAs    posted on 16-01-2006 15:55
Hey mensen ..
Ik werd even op dit topic gewezen door Phenix ..
Leuk  ..
De Jonas V dissss

Maar net wat een ieder zegt dit ie triest !!! Jonas V. AKA DJLiberty .. ik weet niet zo goed wat ik er van moet zeggen maar weet wal dat dit soort jongetjes een slechte naam geven aan mensen als ik, die het wel willen proberen .. maar ja aan de andere kant hij is ook pas 13 ..
djmamo    posted on 16-01-2006 16:06
dus als je 13 bent dan mag je gewoon dingne beweren die niet waar zijn?
www.moonentertainment.nl
HannuZ    posted on 16-01-2006 16:07

Btw:

////www.djresource.eu/Gallery/pic/1801/Dj_marcky(neef)/

Hier beweert hij dat DJ Marcky zijn neef is, komaan he, wat gaan we nog allemaal te weten komen van deze zeveraar?

http://www.freewebs.com/djliberty/djsets.htm

goh...wat lijkt hij op z'n neef.......
Reemz    posted on 16-01-2006 16:08
Poster: djmamo
dus als je 13 bent dan mag je gewoon dingne beweren die niet waar zijn?

Dat is een strikvraag .

Het mag niet maar het gebeurt helaas vaak genoeg door mensen op die leeftijd.
Nvie    posted on 16-01-2006 16:11
Poster: Ferry
en 13 en bijna net zo lang als dat ik ben....
1.85 m?

Da's nou weer wel mogelijk... ben zelf 14 en zit aan een dikke 1.88 m

306 Users online: 32 Guests (274 Unknown)
Pages generated today : 113.890
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.765.902