Beste bezoekers van DJresource,
Graag wil ik me even voorstellen wie ik ben en wat ik zoal doe.
Mijn naam is Gert-Jan aKa GMLAB woonachtig in omgeving Rotterdam.
Lang geleden ben ik ooit begonnen met een 286 computer, eerste Soundblaster en
een Casio FZ-1 pro sampler met toetsen. Eenmaal de techniek onder de knie gekregen heb
ik samen met m`n maatje Erwin Pek (R.I.P.) een paar platen en cd`s geproduceerd.
Helaas was de pret van korte duur want m`n maatje was er ineens niet meer door een
fatale auto-ongeluk. Daarna ben ik niet meer verder gegaan maar paar jaartjes later
heb ik toch weer de draad opgepakt. Muziek maken is nu eenmaal iets wat in je genen moet zitten
en dat raak je niet zo maar kwijt (gelukkig maar) maar het geeft me vooral de energie,inspiratie
en spirituele kracht om door te gaan.
In de afgelopen 20 jaar was ik ook veel bezig met grafisch ontwerpen en heb ook inmiddels een
whole army van software leren kennen en daar ben ik aardig in ontwikkeld. Omdat ik een mooie kans
zag heb ik een combinatie gevonden om met muziek en grafisch samen iets te gaan doen.
Zo ben ik lekker allround bezig en probeer de weg in te slaan als Freelancer in audio & visuals.
Momenteel ben ik contacten aan het leggen in de muziekwereld en met de hoop een klein succesje te
boeken met mijn projecten. Op diverse sites staat mijn werk online zoals Youtube met al mijn
muziek-video`s, en op House-mixes.com staan al mijn DJ sets en tracks.
Deze site DJresource leek me een leuke kans om hier mijn verhaal en ervaring te delen.
Voor meer info verwijs ik jullie naar mijn website
www.gmlab.come2me.nl?
Hartelijk dank voor het lezen van mijn verhaal.