Poster: Toppertje
700??
Dan ben je niet handig geweest, ex btw kost een setje 1449,90. (meeste dj's zijn ondernemers, dus btw is aftrekbaar)
Afschrijving in 4 jaar: ?1449,90/4 = 362,78?
Dagwaarden: ?1449,90-362,78= 1087,12
Dan is 1200 niet eens een slecht bod. ?
(Prijs komt van New-line)
En als je goed leest (docent middelbaar onderwijs), is er maar 1 jaar in waarden afgeschreven.
Voor de meeste computer gerelateerde bedrijfsmiddelen geld een afschrijvingsperiode van minimaal 5 jaar (nieuwe wet sinds 2007).
Dan zit er inderdaad een kleine fout in de lineaire afschrijvingskosten, die ik eerder berekent heb.
Snel afgerond is dat ?iets minder dan 300 euro per jaar (ex btw).
En als je goed leest (docent middelbaar onderwijs), is er maar 1 jaar in waarden afgeschreven.
Voor de meeste computer gerelateerde bedrijfsmiddelen geld een afschrijvingsperiode van minimaal 5 jaar (nieuwe wet sinds 2007).
Dan zit er inderdaad een kleine fout in de lineaire afschrijvingskosten, die ik eerder berekent heb.
Poster: Blackaround
Whaaa zo'n theorie.. :s
Als hij niet voor 1200 euro wil verkopen.. wil hij niet verkopen^^
Tog zijn eigen keus..
Poster: ToppertjeGelukkig ben jij maar geen docent.
Poster: Mikeyy-V
Is natuurlijk niet in het voordeel van DJADMIN die ze graag wil verkopen voor goede prijs. Maar inderdaad al paar winkels gezien onder ?1600,- voor 2.?
Poster: Mikeyy-V
En zijn Nederlands is als ?docent middelbaar onderwijs? ook niet geweldig....
Kan ik nog wel zien als 4 VWO student van 15.
Poster: -FLoriZ-
Gelukkig ben jij maar geen docent.
Dingen verliezen niet in een jaar 700 euro waarde en ik kan me vergissen, maar met 700 per jaar van 1500 is ie nog binnen de periode van 5 jaar afgeschreven. Bullshit dude. En met je 4 jaar en daarna 5 jaar, leer eens rekenen man. Sorry hoor, maar hier ben ik allergisch voor, je komt haast als een oplichter over.