Wat moet ik kopen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Renzowen    posted on 07-11-2011 16:56
Hallo,

Ik ben sinds kort aan het draaien en nu wil ik een echte DJ set kopen. Ik weet alleen niet wat voor een set! Het liefste een set met twee CD spelers en een mixer, die ik kan aansluiten op mijn PC met Traktor. Ik ben alleen niet echt goed ik het draaien want ik heb nu een Hercules MP3 E2 en die kan niet echt veel. Ook werkt hij niet goed met Traktor wat ik wil graag meer dan ??n cue point kunnen instellen. Weet iemand misschien hoe je de effect knoppen in cue point knoppen kan veranderen? Aangezien die knoppen toch niet werken en ik eerst wil beginnen met de basisvaardigheden en daarna pas wil oefenen met effecten.

en ik heb een budget van ong 250 euro
User edit by Renzowen on 07-11-2011 @ 18:09:30 (35%)

What do you think about Wat moet ik kopen ??

Vote :   1 member likes this  

niiicola    posted on 07-11-2011 16:59
Zo, dat is ??n zin bestaande uit 105 woorden...
Gelieve eerst abn en een gewone zinsopbouw te gebruiken.

Zo dus:

Hallo,

Ik ben sinds kort aan het draaien en nu wil ik een echte DJ set kopen. Ik weet alleen niet wat voor een set! Het liefste een set met twee CD spelers en een mixer, die ik kan aansluiten op mijn PC met Traktor. Ik ben alleen niet echt goed ik het draaien want ik heb nu een Hercules MP3 E2 en die kan niet echt veel. Ook werkt hij niet goed met Traktor wat ik wil graag meer dan ??n cue point kunnen instellen. Weet iemand misschien hoe je de effect knoppen in cue point knoppen kan veranderen? Aangezien die knoppen toch niet werken en ik eerst wil beginnen met de basisvaardigheden en daarna pas wil oefenen met effecten.
Gewoon.
User edit by niiicola on 07-11-2011 @ 17:04:31 (100%)
Renzowen    posted on 07-11-2011 17:08
xD moest gauw ff iets schrijven sorry
Ywe    posted on 07-11-2011 17:57
Je kan bij controller management knoppen zelf toewijzen, zoek maar eens op 'mappen traktor' krijg je vast goed beeld daarvan. Echt moeilijk is het niet
Renzowen    posted on 07-11-2011 18:08
owke dankje

This is an old Topic

No new postings for 4.935 days.
 Post CommentThat would be 164.5 months
or a whopping 13.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

120 Users online: 34 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 61.589
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.734.541