Ik heb sinds kort een nieuwe laptop gekocht waar een standaard Nero StartSmart geinstalleerd is.. volgens mij is dat gewoon een soort demo programma.. Nou ben ik opnieuw een cd map aan het maken en wil graag een tracklist bij printen.. Nou weet ik dat Nero in de vorige en waarschijnlijk ook in deze programma een optie heeft voor coverdesigner maar kan deze niet terugvinden in de demo.. Kan iemand mij helpen met een soort link waar ik dat kan downloaden(gratis) of stap voor stap uitleggen hoe ik dit kan oplossen zodat ik mijn cd map kan afmaken.
alvast bedankt greetzz
What do you think about tracklist maken ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Mocht je Winamp gebruiken is dit met een paar muiskliks klaar.
1) laad de tracks in winamp 2) soteer ze op volgorde (bestandsnaam) 3) Doe dan Ctrl + Alt + G en dan komt je IE browser netjes met een tracklist inclusief de tijd er achter. 4) Selecteer eventueel alle text en copyeer dat in een tekst word?bestand.
Ik gebruik mp3tag. Dan exporteer ik een lijstje tracks met de tags die ik erbij wil. Denk aan titel, artiest, bpm, key, lengte, genre. Vervolgens plak ik dat dan in word. En kopier ik alles in een tabelletje.
Weet niet precies hoe t bij nero werkt, maar op t moment dat je daar een cd brand heb je neem ik aan ook een playlist? Dan gewoon printscreen, plakken in paint, op formaat maken en klaar! Is denk ik een van de snelste manieren..
Zelf brand ik al mijn muziek op CD. De tracks die ik echt wil draaien schrfijf ik op de CD. Zo heb je wel een overvolle CD map maar ik weet wel zeker dat ik al mijn muziek bij me heb.
Als ik met USB draai dan verdeel ik al mijn muziek per stijl en dan verdelen in maanden en weken. Je zou denken dat is veel zoek werk maar als je precies weet waar wat staat werkt het perfect.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.164 days. Post CommentThat would be 138.8 months or a whopping 11.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...