Ik hoorde iets, maar ik weet niet wanneer en hoe, maar dat je met de Pioneer DJM-900 Nexus ook kunt recorden net zoals met de DJM-350? En dan bedoel ik niet met de rec out, maar bedoel ik met de USB Stick.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je kan via USB de interne geluidskaart van de DJM-900 gebruiken om het met een programma op je computer op te nemen. De geluidskaart van je DJM-900 kun je dacht ik in twee modus configureren waarmee je aangeeft hoeveel kanalen in en uit je hebt. Check even Pioneer forum. Of je dan ook multitrack kan recorden zoals?Ywe zegt weet ik niet zeker meer.
User edit by Cyspoz on 07-11-2011 @ 07:23:27 (29%)
Je hebt gelijk, ben niet helemaal duidelijk geweest in mijn antwoord. Het antwoord is dat kan niet. Maar je kan wel opnemen met de PC zoals ik aangeef.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.