Poster: MrQreeny
Oke, ik zou hem nu niet pers? willen, maar het zou wel een toevoeging zijn. Dus als ik jou was zou ik gewoon 'eisen' dat ze het erbij zetten, want waarschijnlijk was het gewoon gemakzucht om het niet te doen. Zoveel werk is het niet...
Poster: Ashley
Ik geef ook liever niet mijn tracklists vrij en dat is meer omdat ik vaak heel erg lang op zoek ben naar bepaalde platen, ik steek er veel tijd in om exclusieve tracks te vinden. Als andere dj's de mix vet vinden en de tracklist zo kant en klaar op hun bordje krijgen kunnen ze die zo over nemen, vind ik gewoon een beetje zonde
Soms is het dus ook een bewuste keuze en niet alleen maar luiheid..
Poster: Ashley
Ik geef ook liever niet mijn tracklists vrij en dat is meer omdat ik vaak heel erg lang op zoek ben naar bepaalde platen, ik steek er veel tijd in om exclusieve tracks te vinden. Als andere dj's de mix vet vinden en de tracklist zo kant en klaar op hun bordje krijgen kunnen ze die zo over nemen, vind ik gewoon een beetje zonde
Soms is het dus ook een bewuste keuze en niet alleen maar luiheid..
Poster:?GMLAB
Maar?ik ben niet iemand die letterlijk een tracklist 100% zou overnemen. Bovendien krijgt de producer/the creatives een kans om hun naamsbekendheid te krijgen, inplaats van dat de DJ met alle eer strijkt. Geef ze beide een kans zou ik zeggen.
Ik als producer/dj hou daar graag rekening mee.
Poster: IvarioD
@Rusafli Voor alle officiele volumes worden de DJ's door ons benaderd met de vraag of ze exclusief voor funkysounds een mixtape willen maken. Het nieuws wat er verder op staat wordt geplaatst en de betrokken artiest wordt ervan op de hoogte gesteld dat het erop staat. Dus de mixen zijn allemaal 'met toestemming'. Wat dus logisch is omdat we ze zelf gevraagd hebben om een tape voor ons te mixen
Poster: Rusafli
Het is niet altijd logisch, maar top dat je zo goed hebt geregeld.?
Poster: Lead
Alleen gaat iedereen er hier even aan voorbij dat je wel toestemming kunt geven om het mixwerk te publiceren, echter kan de DJ nooit zomaar de rechten afdragen van alle tracks die gebruikt worden (mits het niet uitsluitend eigen producties zijn).
Het lijkt erop dat je de mixen zelf host, dit zou betekenen dat je aan het her-produceren bent.... dit zou niet helemaal legaal zijn. Je bent dan actief copieren aan het promoten.
Ik snap dat het doel is om DJs te promoten middels hun mixen, maar Brein ziet dat toch anders vrees ik (terwijl ik het een leuk en mooi initiatief vindt)
Poster: main
ik denk dat je hiervoor beter mixcloud kunt gebruiken, geen idee hoe ze het daar geregeld hebben, maar het werkt wel
Poster: GMLAB
House-Mixes.com veel beter
- Geen gezeur met regels
- Geen limits in upload en lengtes van tracks/mixes.
- Veel feedback
- Group invites
- Promotions
- Embed tracklist player
Dus.......
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.