Ik zou graag op de de muur achter mijn dj booth enkele vinyl muur systemen ophangen (of hoe die frames ook heten). Hiervoor ben ik op zoek naar die houders. Heeft iemand een idee waar ik deze kan vinden? (Liefst nieuw)
User edit by Nazdrovje on 04-11-2011 @ 21:36:06 (64%)
What do you think about [GZ] Vinyl Muur Frame Holder ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Zo een gene van op de foto heb ik nog liggen, dat zijn metale rekjes, waar je je lp hoes in kan schuiven, en je kan dat zoals op de foto verlengen door gewone ringetjes ( zitten er ook bij ) wil ze event. wel wegdoen
De bekende webshop met roze winkelwagen heeft ze ook.. zoek eens op: Glorious Vinyl Set Holder Superiour
Play that funky music white boy....
This is an old Topic
No new postings for 5.067 days. Post CommentThat would be 168.9 months or a whopping 13.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.