Voor een nieuw project dat ik aan het opstarten ben wil ik eigenlijk een stuk of 5 platentassen (UDG uiteraard) laten borduren/bedrukken met het logo hiervan.
Heeft iemand hier ervarring mee of weet een adres waar dit gedaan kan worden? Kom er zelf namelijk niet echt veel wijs uit op het wereld wijde web
Alvast bedankt
What do you think about Platentas met logo geborduurd ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
me moeder werkte ooit bij trouwen.bv aar hadden zo zoon speciaale naaimachine die dat kon ik zou een beetje rond vragen mischien willen die kleinere berdrijven het wel doen voor een leuke prijs
music is a religion
This is an old Topic
No new postings for 5.048 days. Post CommentThat would be 168.3 months or a whopping 13.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.