[M] F-Fect - Straight To The Beat
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

-FLoriZ-    posted on 03-11-2011 18:47
Tracklist is te vinden in de youtube video, Hardstyle mixje met wat lekkere nummertjes. LINK IN HM, BIJ CHECK (Alsof er hier ooit mixen gecheckt worden..) GRAAG OOK COMMENTAAR.

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about [M] F-Fect - Straight To The Beat ??

Vote :   

MrQreeny    posted on 03-11-2011 19:21
Ik vind het ook heeeeel jammer dat er nauwelijks comments gegeven worden op producties en mixen... Ik ga deze zeker nog luisteren en mn mening komt ook wel, maar het kan ff een paar dagen duren Winking my eye
'Music is the universal language of mankind...'
-FLoriZ-    posted on 05-11-2011 18:19
Geen enkel probleem Happy, laughing
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
MrQreeny    posted on 07-11-2011 19:35
Er rest mij niets anders dan te zeggen dat ik enkel heb genoten!!! :D
Ik las pas na mijn eerste bericht dat het hardstyle was. Dat genre draai ik zelf niet/nauwelijks, maar ik luister het wel regelmatig. Maar omdat ik het zelf niet draai, weet ik ook niet wat ik voor tips kan geven Winking my eye. Mixwerk was gewoon op goed op maat (met hier en daar een schoonheidsfoutje, maar he totale perfectie bestaat niet!).
Bij hardstyle is het wel lekker om er af en toe een pauze tussen te hebben en die zijn er iig voldoende. Die zitten natuurlijk in het nummer ingebakken, maar ik heb ook wel is dj's meegemaakt die de break eruit mixen Cool.

'Music is the universal language of mankind...'
niiicola    posted on 07-11-2011 19:41
Laat ik eens zeeer kritisch luisteren (haha)
Ow wacht, deze heb ik al gehoord:P
Gewoon.
User edit by niiicola on 07-11-2011 @ 19:41:52 (80%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

121 Users online: 15 Guests (106 Unknown)
Pages generated today : 14.592
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.823.051