Hallo, Ik ben op zoek naar een nieuwe mp3 speler. Ik had hiervoor de Cowon J3 als mp3 speler. Deze had een heerlijk geluid. Nu vroeg ik mij af of iemand een mp3 speler met betere geluid weet? Ik weet dat wel persoonlijk is maar heeft er iemand persoonlijke meningen erover? Heeft iemand nog suggesties ook voor een andere leuke mp3 speler op ipod na? Ik wil puur voor geluid gaan
Don’t be a prisoner of your own style!
What do you think about Nieuwe mp3 speler ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Geluid ? Ligt dat aan de bron ? Of aan je oordopjes ? Ik heb nog nooit echt verschil gemerkt bijvoorbeeld tussen een nummer op een ipod en een creative..
Bron Nu zit ik te twijfelen tussen cowon c2 en j3 Ik heb een budget van 210 Overigens gebruik ik wel de eq's van de spelers en dan hoor je flink verschil Ik gebruik nu tijdelijk me ouwe zen-xfi en die klinkt toch stuk minder dan de j3 Nu vroeg ik mij of iemand weet wat de betere keus is? Het is echt puur alleen voor geluid Films kijken enz doe ik niet Heeft er iemand nog suggesties voor goede in ears? Max 60 euro Zit te twijfelen tussen sennheisser cx 300 of cx 400 Ik luister vooral house, hardstyle en hardcore
User edit by RemcoRelion on 03-11-2011 @ 17:24:14 (46%)
Sony walkman maakt naar mijn mening hele goede mp3/4 spelers, voornamelijk de kwaliteit spreekt mij aan. Misschien moet je daar eens naar kijken qua oortjes zou ik voor Bose kijken, die dingen zijn echt top. alhoewel ik niet weet of je dat onder de 60 kunt krijgen.
Ik ben er uit Ik heb maar de cowon C2 gehaald aangezien die qua kwaliteit denk ik even goed is als de J3 alleen minder mooi scherm en minder groot maar dat maakt niet veel uit aangezien ik alleen muziek luister. En als oortjes maar de kiplisch s4 mee besteld. Topic mag gesloten worden
Ik heb de c2 besteld Me j3 was kapot dus ik mocht voor dat bedrag aan spullen bestellen bij pixmania dus c2 besteld en nieuwe oordopjes Uiteindelijk heeft het me niks extra's gekost dus wel goede service van die site
Vanuit gaande dat ie wel beetje zelfde klinkt als de J3 moet het zeker een goede mp3 speler zijn Weet verder niet waar je hem allemaal voor gaat gebruiken?
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.