Na een verkeerde start hier op het forum toch maar even voorstellen.
Ik ben Daan de Wit, 23 jaar en leef in en rondom Zaltbommel. Werkzaam bij De Lucht Tankstations langs de A2 en student Hotel en EventManagement te Utrecht en mede-eigenaar van Z-Stage Events.
Daarnaast sta ik bekend als dj; Oliver Grey en heb ik samen met een paar vrienden een wekelijkse (vrijdagavond) radioshow op Fear.fm genaamd Envy Our Style. Een programma waar alle hardere stijlen in dance muziek gedraaid worden.
De set-up in de studio hier op het moment is: 2X alesis monitor ONE speakers 2X Pioneer CDJ 1000MK3 1X Synq SMX 2 mixer een Behringer studiomixer(tje) 2X Samson condensator mic's 1X Sennheiser E835 mic daarnaast gebruiken we voor de uitzending een Acer laptop (webcamstream) en een Apple Macbook Pro (audiostream en jingle board)
Mochten jullie interesse hebben in foto's zal ik deze z.s.m. uploaden, maar jullie mogen ook altijd even langskomen in de studio
What do you think about nieuw lid: Daandewit ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik ga morgen ff wat foto's knippen van de studio en even kijken hoe en waar ik die kan posten hier. mochten mensen langs willen komen, pm of mail me ff dan kunnen we wat regelen.
@feestbeest nee produceer (nog) niet maar gaan binnenkort wel wat leuke dingen/veranderingen aankomen dus stay tuned op Fear.fm :P
User edit by daandewit on 04-11-2011 @ 00:22:25 (70%)
Welkom! En je had beslist geen slechte start hier.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.070 days. Post CommentThat would be 169 months or a whopping 13.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...