Hey ik heb niets gevonden over dit dus daarom de vraag
Dus ik heb men muziek allemaal via rekordbox geupload op usb, door allemaal te selecteren en op 2demuisknop te drukken en dan muziekstuk exporteren naar :F. Ik wil nu al die muziek weg van mijn usb dus ga ik naar computer dan zoek ik usb daar zie ik al de mappen staan met mijn muziek in ik verwijder die allemaal (niet via recordbox) en dan steek ik mijn usb weer in de cdj350 en alle mappen met muziek staan er nog als ik dus een wil open komt er een E-8306 melding op maar normaal moeten die mappen toch weg zijn?? hoe komt dit
ik heb ook vaak een E-8306 melding van een liedje die ik upload via recordbox? hoe komt dit dan ook?? ik heb al zo een schema gezien met die foutmeldingen er staat dan dat er iets ontbreekt aan de track maar het was een free giveaway dus dat mag toch niet op de computer speelt het liedje perfect en in de cdj komt er een !voor de track en dan een E-8306 help
What do you think about Probleem met cdj 350 & Rekordbox ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Waarom niet gewoon je track via rekordbox verwijden ? daar heb k zelf nog geen problemen mee gehad
en als je zon ! melding krijgt , betekend het meestal dat de track verplaatst is naar een andere locatie zoals van c: naar d : schijf fzo en dan kan rekordbox de track niet vinden of de tracks zijn van de pc verwijderd
Laat het managen van je USB stick over aan Rekordbox en ga er niet met de hand losse bestanden van verwijderen. Je verwijdrd namelik alleen de MP3 en verteld niet tegend de database file (in de verborgen PIONEER map) dat de file er niet meer is.
Tracks verwijder je door dit in Rekordbox te doen (Ga naar Devices > open je USB > Tracks).
Of maak gewoon een nieuwe export vanuit Rekordbox zonder de files die je eigenlijk wilde verwijderen.
Let the BASS be louder
This is an old Topic
No new postings for 4.940 days. Post CommentThat would be 164.7 months or a whopping 13.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.