traktor le 2 probleem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

insane    posted on 31-10-2011 23:31
hoi iedereen , ben sindskort overgestapt naar de behringer djx750.draaide voorheen met een oude rodec mx 180
maar mits ik met mijn laptop opneem deze een targa traveller 1591 met vista home edition, zeiden ze me bij keys dat een traktor le 2 perfect was om zo via de pc te draaien, heb al alles geprobeert maar krijg de traktor niet gestuurd via de behringer.
heb de traktor le2 aangesloten op twee line uitgangen line 3 en line 4 en de usb kabel in mijn laptop maar deze valt continu uit en mits ik drie usb aansluitingen heb de lichtjes branden eventjes en gaan nadien weer uit om gek te worden Sad
?hoor zelfs?maar 1 kanaal het andere wil niet meegaan op mijn andere line uitgangen staan mijn twee cdj850 op aangesloten en mijn twee zwarte slk1210 iemand hier ervaring mee mvg dj insane

What do you think about traktor le 2 probleem ??

Vote :   

insane    posted on 31-10-2011 23:34
hey iedereen, zit namelijk met het volgende probleem...
ben sindskort verandert van analoog naar digitaal mits mijn oude rodec mx180 mk1 begon te kraken heb ik mij de volgende spullen nieuw gekocht mengpaneel behringer djx750 en traktor audio l2
mijn aude setup bestond uit twee cdj800mk1 van pioneer ,twee technicks slk1210 de zwarte dozen die ik nog steeds gebruik.
de oude cdj800 zijn vervangen door twee cdj850 van pioneer.
had navraag gedaan voor een mengpaneel met directe usb aansluiting maar de traktor le 2 zou zonder moeite moeten werken, zeiden ze in de winkel en het kwam goedkoper uit zeiden ze me .
ben nu al enkele dagen aan het uitdokteren wat of hoe maar krijg maar een schuif aan de praat de andere geen geluid weet me geen raad heb alles aangesloten linkse en rechtse beide appart op de line outs en een usb naar mijn laptop pioneers nog niet aangesloten is er eentje van binnen mits de standby altijd begon te branden en ik het toestel niet meer gestart kreeg.
als ik deze terug heb wil ik er mijn efx 500 op aansluiten iemand die me een setup van de beste aansluitingen kan uitleggen van toestellen naar de behringer op de laptop zou ik het standaart proggy van traktor behouden of toch maar de home edition van virtual downloaden om zo toegang te krijgen naar mijn harde schijf mvg
Dolivieira    posted on 31-10-2011 23:37
Kijk in preferences of confuratie scherm bij je voeding instellingen of alles op hig performance staat dus geen spaar standen om zuinig met je energie staat.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s

This is an old Topic

No new postings for 4.939 days.
 Post CommentThat would be 164.6 months
or a whopping 13.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

158 Users online: 19 Guests (139 Unknown)
Pages generated today : 45.909
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.434.283