Grof of ... (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

OneSoul    posted on 30-10-2011 14:44
Ik draai binnenkort op een verjaardag van een vriendin, en ze had me gevraagd of ik eens een mixje wou laten horen.

Zo gezegd zo gedaan, mixje doorgestuurd en ze was helemaal in de wolken (terwijl ik helemaal niet tevreden was, ivm beats die niet mooi samenliepen)

Vrijdag avond maakte ik ander mixje, waar de beats wel samenliepen :p
Dus ik was redelijk tevreden over mijn prestaties, en stuur dus vol trots mijn mixje door!

Haar reactie:

Zij: sori ma kvin deze tog nie zu geslaagd einlijk
die andere was egth zot veel beter
Ik: hoe kunt ge da nu al weten, hij duurt 40 min
Zij: ik luister nie alles e, ma gwn stukjes, kvind die muziek da ge mixt nie egth, aljeaa das gwn liedjes aan mekaar plakke, da kank ook?

Volgens mij kan het niet groffer dan te zeggen dat het gaat om muziek achter elkaar te plakken en te zeggen dat ze het ook kan :o

Mixje bestond uit:

D-Me-Seven Nation army
Jessy - Look At Me Now?
LMFAO - Party Rock Anthem
Pitbull - Give Me Everything
Black Eyed Peas - Don't Stop The Party
Alex Gaudino Ft. Kelly Rowland - What A Feeling
David Guetta - Who's That Chick
Chris Brown - Yeah 3X
Peter Luts - The Rain
LMFAO - Sexy And I Know It
Avicii - Fade Into Darkness
The Temper Trap - Sweet Disposition (Axwell &Dirty South Hot Remix)
Swedish House Mafia - Save The World

Wat vinden jullie van de reactie, terechte opmerking over muziekkeuze of niet?
En wat vinden jullie van de uitspraak over het aaneen plakken van muziek?

Mvg Y.
Play the music, not the instrument.

What do you think about Grof of ... ??

Vote :   

RAS    posted on 02-11-2011 02:58
Hoe kun je in vredesnaam zo'n verhaal houden over iemand die je niet kent?
User edit by RAS on 02-11-2011 @ 20:37:26 (100%)
iGrasmat    posted on 02-11-2011 15:08
Poster: Tekhead
wat ik dus net vermeld heb.

Sorry, ik had alleen de TS' post gelezen, de eer aan jou Happy, laughing
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
mrmagix    posted on 02-11-2011 20:13
Poster:?RAS
Hoe kun je in vredesnaam zo'n verhaal houden over iemand die je niet kent?

Hoe kan je in vredesnaam als pro nog steeds zo offtopic reageren om enkel commentaar te hebben op andere members?

Heb duidelijk gezegd dat ik het enkel heb op mensen die praten als het meisje waarover de TS het heeft. Alsook heb ik niets uit m'n duim gezogen, heb enkel uitgemolken wat ik aan informatie kreeg in de openings post

Het laatste wat ik zei (over die vriendin etc...) is enkel uit een ruime ervaring. Ben zelf nog maar een paar jaar de middelbare school uit, heb een zus die die periode heeft gekend, vrienden met zo'n zusjes, ... Maar dat maakt niet uit, wou er gewoon een leuk verhaal van maken waarop ik hoopte dat niemand er om ging zeveren en het gewoon leuk gingen vinden (misschien zelfs een beetje herkenbaar). Spijtig dus Happy, laughing.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
RAS    posted on 02-11-2011 20:42
Als ervaringsdeskundige ga jij even vertellen in welk hokje het -voor jou onbekende- meisje gestopt moet worden waar de TS het over heeft. Je vind het leuk en wil het ook nog verdedigen. Je bericht zegt wat mij betreft veel meer over jezelf als over een bepaalde groep meiden. Als je op de man wil spelen: Ik vind het trieste uitlatingen voor een pro+.

(Als je geen commentaar wil, moet je niet op een forum posten)
User edit by RAS on 02-11-2011 @ 20:44:34 (5%)
mrmagix    posted on 02-11-2011 20:53
Och laat ook maar Happy, laughing. Ben altijd iemand die alles goed opvat en zo leuk mogelijk post dat het voor iedereen aangenaam lezen is. Als ik in jouw ogen daardoor overkom als 'ervaringsdeskundige' of wat dan ook, is dat een spijtige zaak. Ik ga de slimmere zijn en er gewoon over ophouden. Ik had helemaal niet de bedoeling mensen aan te vallen met wat ik schreef en wou niet overkomen als alleswetende van de mens etc. Wou het gewoon wat leuk en luchtig houden, je weet wel, datgene wat net mankeert op dit forum. Dat merk je wel aan hou jij reageert op zo'n dingen Winking my eye.

De pro+ is omdat ik het forum heb gesteund door een bijdrage, zegt niets over mezelf. Buiten dan dat ik respect heb voor de makers van dit forum en ze wil helpen het hier nog beter te maken Winking my eye.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
PhonoGraaf    posted on 02-11-2011 20:53
RAS, ik vond die eerste reactie van mrmagix nog vrij mild. Dat meisje schrijft in een simpele breezertaal, en dat zegt vaak ook iets over die meisjes. Daar maakt ze het zelf naar, wanneer je zo schrijft kun je reacties verwachten, positief en negatief. Gelukkig vermeld mrmagix aan het eind dat hij absoluut niet alle vrouwen over een kam wil scheren. mrmagix geeft een reactie op een verhaal, en vind zijn reactie niet meer dan logisch/redelijk. Het taalgebruik van dat meisje, en het type wat daarbij hoort, was ook het eerste wat in mij op kwam. Dat maakt mij of mrmagix niet iemand die snel generaliseerd of wat dan ook, maar dat maakt ons een normaal mens. De manier waarop mrmagix het brengt heeft duidelijk humoristische trekjes (en ieders humor verschilt) en maakt het ook luchtiger, hierdoor is het ook weer duidelijk dat mrmagix niet er op doelt om dat meisje belachelijk te maken.

Je hebt gelijk als je zegt dat wanneer je niet tegen commentaar kunt, je ook niet op forums moet gaan posten, maar op deze manier start jij een discussie die deels afwijkt van het topic.
User edit by PhonoGraaf on 02-11-2011 @ 20:57:57 (10%)
RAS    posted on 02-11-2011 21:09
Dat klinkt veel beter mrmagix.
Lucalicious    posted on 02-11-2011 22:04
mrmagix: prima post, ik bergijp m Winking my eye

onesoul, alsjeblieft zeg, het is een mening, een oordeel van een ander over jou, daar moet je tegen kunnen. het gaat over je muziek keuze, die vind zij niet chil, dat is dan toch haar mening? of doe er iets mee, en pas je aan, of laat het lekker langs je varen, maar dit is in geen velde of wege 'grof'. kom op zeg...
OneSoul    posted on 02-11-2011 22:58
Het ging me vooral over de woorden: muziek aaneen plakken :p
Maar ik trek het me al niet meer aan :p
Heb gezegd dat ik het gratis doe, terwijl ze mij maar blijven vragen hoeveel ik moet hebben, dus ze willen me wel nog altijd
Happy, laughing
Play the music, not the instrument.
Henri_D    posted on 02-11-2011 23:03
:p tjah... niet teveel van aantrekken. Op zo'n momenten ga ik het gewoon als een job zien ten opzichte van de persoon die je betaald Winking my eye je hebt zaal vol mensen die je kan entertainen. Als je zelf weet dat dit wel goed zit, moet je je over niets zorgen maken. En dan draait ze ook wel bij. Al de rest van zelf eens laten draaien enzo is niet nodig. Je kan eens vragen wat ze van muziek wensen en voor rest Winking my eye avond zelf bewijs je gewoon tegendeel.

This is an old Topic

No new postings for 4.942 days.
 Post CommentThat would be 164.7 months
or a whopping 13.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

103 Users online: 14 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 13.841
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.822.300