Vrouwen, altijd hetzelf... Neenee, haha :p
Zoals eerder gezegd, omgaan met de kritiek dat ze heeft gegeven. En persoonlijk zou ik er niet veel belang aan hechten. Ze geeft in haar reden aan dat ze maar door de mix scrolled + dat ze vindt dat de liedjes maar aan elkaar geplakt zijn.. Dat klopt niet h?

.
Als je als leek (noob) naar een mix luistert, ga je direct naar de muziekkeuze. Als die haar niet bevalt, tjah, das dan smaak. Maar ik zou het h??l verbazend vinden dat iemand als zij *even vooroordelen cree?ren vanwege haar manier van schrijven* nog maar een klein beetje interesse heeft in de stijl waarop er gemixed wordt... Duidelijk kent ze er niks van, dus jij moet je volgens mij helemaal niet aangevallen voelen.
Het maximum dat je kan zeggen is dat het grof is... Als bijvoorbeeld een sterrenchef een maaltijd voor je heeft klaargemaakt en je proeft enkel van het ingredi?nt dat je niet lekker vindt, ga je toch ook niet zeggen dat je het zelf ook wel kan maken door gewoon wat dingen op dat bord te smijten?

Respect hebben voor iemand die z'n passie in iets legt. Zij moet dat weten. Als ze een super lelijk kleedje hebben gezien in de winkel en plotseling loopt de volgende dag hun beste vriendin met dat kleedje rond, gaan ze alle mogelijke complimenten bovenhalen dat het toch oooooh zo mooi is. En dat enkel omdat de vriendin zelf dat mooi vond

.
Maarbon, bovenstaande teksten zijn niet veralgemeenbaar op alle vrouwen, maar alleen op de breezah MeiSjs enzuuu. Wil hier geen ruzie met de vrouwelijke helft haha :D