[P] SinuZ - Disco JackZ (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bootstrap    posted on 29-10-2011 14:29
Produced by
SinuZ

Production Name
Disco JackZ

Check it out

Hij is eindelijk af, Disco JackZ! Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Via dit linkje is hij op soundcloud te beluisteren en in 320kbps te downloaden.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 29-10-2011 @ 14:32:29 (10%)

What do you think about [P] SinuZ - Disco JackZ ??

Vote :   

Luxx    posted on 05-11-2011 23:14
ik heb ook even snel geluisterd.?

ik vind je bassline niet zo leuk passen bij je samples. Je kan er veel meer uithalen denk ik want het arrangement zelf is eigenlijk best tof. ook beat is een beetje te druk voor mij.
www.mothermusic.nl
Overtracked    posted on 17-11-2011 08:56
Vind wel dope klinken man! Alleen de hi-hats zou ik iets zachter zetten man..Cool
https://soundcloud.com/overtracked
Bootstrap    posted on 17-11-2011 09:15
Ik heb nog geen tijd gehad om met jullie goede comments aan de slag te gaan maar dat ga ik zeker nog doen. Heel erg bedankt in ieder geval!
Gerdo    posted on 20-11-2011 14:58
Ik draai hem elke week in het cafe. De mensen reageren er erg goed op, ze gaan lekker dansen. Is er al wat meer bekend over die EP op dat amerikaanse label?
Bootstrap    posted on 22-11-2011 14:54
Goed om te horen Gerdo! Ja er is meer bekend Happy, laughing De track wordt momenteel door twee mensen geremixed, waaronder Ashley van DJR. Nadat de remixes af zijn en de originele versie is geremasterd worden de tracks uitgebracht als EP op het label BeatCanteen Cool
Gerdo    posted on 22-11-2011 17:26
Poster: Bootstrap
Goed om te horen Gerdo! Ja er is meer bekend Happy, laughing De track wordt momenteel door twee mensen geremixed, waaronder Ashley van DJR. Nadat de remixes af zijn en de originele versie is geremasterd worden de tracks uitgebracht als EP op het label BeatCanteen Cool

Super man!! Ook leuk dat Ashley hem gaat remixen! Ik ben benieuwd. Succes verder!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

130 Users online: 12 Guests (118 Unknown)
Pages generated today : 1.133
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.181.002