Ik zit al te denken aan:
Een VJM/DVM of iets in die sfeer.. een VJ mixer van Pioneer.. met minder kanalen als de DJM-1000 en alleen de Broodnodige Onboard functies.. of Mega uitgebreid met Tevens Video Effecten...
en je kan deze zo gek maken als je zelf wil.. Onboard Preview screens... Onboard Hard-drive voor opname.. etc.etc....
Een CDJ-800 MK2 of een CDJ-1000 MK3 Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk.. de CDj-800 en 1000MK2 zijn nog niet zo mega lang op de markt...
een Nieuwe DMP zie ik wel zitten.. met betere Compatibiliteit op MP3 nivo. en betere compatibiliteit met de Pioneer software (het kan namelijk nooit van 1 Kant komen

)
Een Nieuwe EFX.. maar dit keer voor video.. dat zie ik dan een beetje aankomen...
al denk ik niet dat pioneer nu Budget app gaat Launchen.. de NAMM is een beetje de beurs voor mensen met grote gevulde zakken..
En heefd pioneer ooit goedkope App gelanceerd..??..
nee.. dat komt omdat de app van een Superieure Kwaliteit is

!

al zou het wel een Mega EXTRA zijn als de prijzen iets omlaag zouden gaan....
er komen zover ik gehoord heb, maar 2 Nieuwe Producten bij...
En ik zie 1 Vj Product zowiesow komen.. en waarschijnlijk iets met MP3.. een nieuwe DMP-(999) ofsow ? met scratch funtie zou leuk zijn :P.. ALhoewel.. een betere scratch functie als dattie nu heefd ..
Majah.. zo kan iedereen Super veel dingen verzinnen...
Ik wacht met spanning af tot de Release van deze nieuwe producten.. en ik hoop dat er ook wat voor mij tussen zit....

GreetsZ!