Poster: dance2mix
hmm ja, maar heb jij advies voor een setje van 500 euro?
Poster: Mellebeats
Dit soort topics helpen je niet zo vaak verder, het brengt je juist op meer vragen. Je vraagt advies en je krijgt goed persoonlijk advies van een paar eigenwijze gasten, naar mijn mening moet je kopen waar jij je goed bij voelt.
oh okemaar heb jij nog een mening over de krk rp8?
En wat vind je van? mijn idee?
2,5-GHz dual-core Intel Core i5 (wel met 8gb geheugen) krk 5 en Ableton suite. Ableton werkt erg goed met de MacMini, nog geen problemen gehad.?Dus een?MacMini is een goede keus (je kunt?hem lekker overal mee naar toe nemen)
??
ik had nog een vraagje voor de ableton gebruiker, ik heb ableton nu gedownload ( demo )? maar ik vind het nog best lastig, komt dat omdat het ook gebruikt kan worden als live software? En weet iemand iets van logic express?
Ik denk toch dat ik voor de krk rp8 ga
hmm ja, dat is natuurlijk ook wel shit, maar is de beste optie dan alleen fl studio, want ik heb een sterke voorkeur naar logic maar die is wel super duur of is dat normaal?
Poster: Dolivieira
Ik denk dat ze het hier niet op prijs stellen om torrent als advies te geven.
Poster: Unidentified
Daarom bestaan er dus demo's, die in de meeste gevallen gratis zijn (enkel bij Cubase heb je een dongle nodig die 25 euro ofzo kost)
Poster: Toppertje
Het blijft illegaal, maar niemand op dit forum is van de politie.
En laten we nou niet doen alsof het niet gebeurd.
Uiteindelijk de mensen die serieus ermee aan de slag gaan, hebben liever een gekochte versie.
Voor mij was het de stabiliteit en voor het updaten zonder te veel gedoe.
En alsof een demo, waarin je niet een je projecten kan opslaan, bepaald of je dat wilt kopen.
Zou zonde zijn om een paar 100 euro te besteden aan iets dat je na 3 maanden vervangt.
En daarnaast, illegaal downloaden van software is bij wet verboden en is dus eigen risico.
Dus laten wij ons gewoon gedragen als normale mensen en niet alsof we de wet handhaven.
Ik snap dat het als bedrijf klote is als mensen je product kopie?ren, maar aangezien hier niemand werkt bij een soort gelijk bedrijf, hoeven we iemand niet te veroordelen hier.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.