Sinds kort verdiep ik me in R'n'B en Hip-Hop om me een complete Allround DJ te kunnen noemen. Nu leek het me interessant net voor mij als voor jullie hier een topic te maken met een grote tracklist als gevolgt met de leukste RnB/Hiphop liedjes. Maar enkel voornamelijk de oudere superbekende hits die heel je allround publiek op zijn kop zetten.
Zoals de volgende :
1. DMX - Up In Here. 2. Ludacris - Move Bitch. 3. ?
Ik hoop dat jullie dit een nuttig initiatief vinden en een verrijking in Uw CD-map en uit de bolgaand commerciel/allround publiek!
www.youtube.com/LennertDJ
What do you think about Golden RnB/Hip-Hop hits! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
niet echt mijn gengre van draaien maar best dat je meestal in deze situaties kan gaan doen in online lijsten gaan aflopen en dan zelf deze liedjes gaan afspelen. De klassiekers haal je er zelf wel uit
Fatman Scoop - Be faithfull House of pain - Jump around Kriss Kross - Jump Terror squad - Lean back Usher - Yeah Ini Kamoze - Hotstepper Immorales - Billenshake Kevin Little - Turn me on Chakademus & the Pliers - Murder she wrote
Er is nog veel meer te krijgen maar daar zal je zelf toch wat verder voor moeten zoeken, ga natuurlijk ook niet al me geheime plaatjes prijs geven
even een greep uit me iphone playlist als ik em vastmaak aan externe speakers op feestjes:
Ice Cube- It was a good day Jagged Edge- where the party at LL cool J- Doin' it Montrell jordan- this is how we do it Skee-lo- I wish Snoop dogg ft. Pharrell- beautiful Wiz Khalifa- pittsburgh sound Fatman Scoop- be faithful Brainpower- dansplaat biggie smalls- Hypnotize de la soul- buddy
bij elk van deze platen zegt iedereen: OOOOOOOOH!!!! en begint mee te rappen. tenzij je 15 jaar bent ofzo.
www.mothermusic.nl
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.