Hierbij verkoop ik mijn CDJ 800 MK1 CD spelers van Pioneer. Ik verkoop ze met spoed. Graag zou ik ze v??r 29 oktober verkocht willen hebben. Wie gaat mij daarbij helpen? De CD spelers zijn in zeer goede staat. Er zijn enkel wat gebruikers sporen te vinden op de apparaten. De spelers werken 100%, nooit schade gehad. De CD spelers hebben altijd in een stof- vrije omgeving gestaan (handdoek erover). De CD spelers zijn af te halen in omgeving Heerenveen. Voor ? 475,00 ben je de gelukkige eigenaar van deze goed werkende apparaten. Interesse? Stuur me een e-mail of een sms.
Email: No17@live.nl Tel: 06-13277081
Jan-Willem Hettema
User edit by JohnWilliam on 23-10-2011 @ 22:23:39 (2%)
What do you think about [TK] 2x CDJ800 MK1 (SPOED) € 475,00 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
De reden van de verkoop is overstap naar digitaal. ik heb een laptop gereserveerd. Die moet eigenlijk eind deze week/ begin volgende week afgehaald worden.
Ze draaien idd geen MP3 maar de conditie van de apparaten zijn wel goed. En voor deze prijs zie je ze nergens, in dezelfde conditie als deze. Ze hebben altijd onder een handdoek gestaan. Er is in verhouding weinig mee gedraaid.
Mk2 heeft een betere jog, mp3 support, betere display, knoppen zijn aluminium op de MK2, niet plastic, betere auto loop, sneller, betere vinyl versie, enz.
Maar 2e hands MK2 vind je niet voor ? 500,00. Alles mag misschien wel 'beter' zijn maar iemand die ? 500,00 te besteden heeft kan geen GOEDE MK2 cd spelers vinden. De conditie van deze apparaten zijn goed voor 600,00. Vanwege de tijd staan ze te koop voor ? 500,00. Ik heb ze op internet nog niet gezien voor deze prijs met deze kwaliteit.
Oh nee dat geloof ik ook zeker, maar ik heb gelukkig wel iets meer te besteden. Daarom denk ik dat ik voor 1000 euro beter 2 CDJ1000mk3 kan halen of in ieder geval de mk2 versie van CDJ800.
Voor 475 neem ik ze indien je ze levert ( kan vandaag of morgen al) Ikzelf woon in Loenhout, Belgie. ( = 200km rijden ) Let me know if you can do that or not
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.