hallo, Ik heb een home cinema versterker van yamaha en wil daar een subwoofer voor kopen. Nu staat op kieskeurig dat bij 5.1 actief wordt gebruikt omdat deze een speciale aansluiting heb. Maar kan je op een versterker niet beter een passieve aansluiten? Is het mogelijk een passieve pa subwoofer aan te sluiten op een home cinema versterker met aansluitingen? En dan wel met zo uiteinde al een tulp sterker zeg maar heb Ik hoop dat iemand het snapt en me kan helpen
Don’t be a prisoner of your own style!
What do you think about Vraag speakers ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Neen, die subwooferuitgang (paarse RCA uitgang) is onversterkt, dus je moet er een actieve aanhangen, of een versterker en dan daar de passieve aanhangen.
Dus als ik een passieve wil gebruiken moet er nog een versterker bij komen en dan de passieve op de nieuwe versterker en die weer aansluiten op me versterker?
Juist, van de Subwoofer uitgang op je Yamaha via een enkele RCA kabel naar een input op je versterker (kan ook een monobloc zijn, sub is toch mono) en dan je passieve sub aansluiten op die tweede versterker
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.951 days. Post CommentThat would be 165 months or a whopping 13.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...