Oordopjes met bescherming
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BCDR    posted on 21-10-2011 17:59
Hallo,

bestaan er oordopjes met bescherming? Ik zie dat Quintino en ook Vato Gonzalez beiden vaak met oordopjes draaien. Zijn dat ook speciale?
Welke oordopjes raden jullie aan?

Alvast bedankt!

What do you think about Oordopjes met bescherming ??

Vote :   1 member likes this  

Estacy    posted on 21-10-2011 18:06
oordopjes met bescherming?
wat betekend dat nou weer?
wat voor bescherming, wat voor oordopjes?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
PhonoGraaf    posted on 21-10-2011 18:44
Volgende keer kun je eerst op google intypen: oordoppen, oordopjes, gehoorbescherming

http://www.oordopjes-kopen.nl/

http://www.party-oordopjes.nl/

En ik weet niet of ze op deze site staan, maar er zijn ook oordopjes die geluid opvangen en aanpassen/optimalizer aan/voor jouw gehoor. Deze zijn alleen best prijzig. Dan kun je beter oordopjes gebruiken van deze site.
De oordopjes waarmee?Quintino en ?Vato Gonzalez mee draaien zijn gewoon in-ear monitors, zie deze link.
Ik denk alleen niet dat de oortjes die zij gebruiken ook ter bescherming zijn, die zijn alleen om mee te luisteren.
Gewoon de lichtere versie van een koptelefoon...

@ Estacy, steeds meer mensen dragen oordopjes op feesten. Dit is puur om je gehoor te beschermen. Geluid staat op veel feesten te hard. In de Heineken Music Hall gebeurd dit bijvoorbeeld regelmatig. Er is dan gewoon een overkill aan bass. Dat is niet goed voor je trommelvliezen, en niet te vergeten enorm vermoeiend! Ook je hersenen kunnen niet goed tegen hard geluid, en die draaien overuren om dat te verwerken.
User edit by PhonoGraaf on 21-10-2011 @ 18:45:48 (5%)
Estacy    posted on 21-10-2011 19:31
Poster: PhonoGraaf

@ Estacy, steeds meer mensen dragen oordopjes op feesten.

ik draag zelf ook gehoorbescherming Winking my eye?

wat ik bedoel, hij vraagt om oordopjes met bescherming.... bedoel ie dan in-ears, of gewoon gehoorbescherming? of mischien (vergezocht) oortelefoontjes die erg sterk zijn? ?

Alpine party plugs kosten 10E bij de free record shop, ideaal als je niet veel geld wilt uitgeven maar toch goede bescherming wilt. wil je iets beters, dan is op maat gemaakt het beste. kosten vanaf 100 euro voor 2 stuks, maar dan heb je ook wat.?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
PhonoGraaf    posted on 21-10-2011 20:09
Aha kijk aan, ik heb nu ??n keer gebruik gemaakt van oordopjes. Ik neem ze altijd mee maar draag ze niet altijd, gewoon wanneer het nodig is. Ik heb ze toen in een grote levering besteld met wat vrienden, nadat we in de Heineken Music Hall omver waren gebeukt door Ti?sto, die bas stond dus echt veel te hard. Pijnlijk hard!

Ik weet ook niet of hij oordopjes of in-ears bedoeld. Hij omschrijft niet echt duidelijk nee.
Misschien dat hij (ook erg vergezocht) in-ears zoekt die trommelvliesvriendelijk zijn... ?

Denk eigenlijk dat BCDR zijn antwoord prima zelf kan vinden op internet...
lilly    posted on 18-12-2011 18:21
natuurlijk bestaan er goede muziekfilter, zeker eens naar [KNIP] surfen
Daar heb ik mijn Music-filters gekocht en ben er echt tevreden over.
zeer zuiver geluid!!!
je kiest zelf welke filter je neemt.ze worden voor juist extra getest.

Mod edit by Sandr on 19-12-2011 13:50 (17%)
[MOD Edit] Geen link naar webshops
Bvanleeuwen    posted on 19-12-2011 09:31
Poster: PhonoGraaf
Aha kijk aan, ik heb nu ??n keer gebruik gemaakt van oordopjes. Ik neem ze altijd mee maar draag ze niet altijd, gewoon wanneer het nodig is. Ik heb ze toen in een grote levering besteld met wat vrienden, nadat we in de Heineken Music Hall omver waren gebeukt door Ti?sto, die bas stond dus echt veel te hard. Pijnlijk hard!

Ik weet ook niet of hij oordopjes of in-ears bedoeld. Hij omschrijft niet echt duidelijk nee.
Misschien dat hij (ook erg vergezocht) in-ears zoekt die trommelvliesvriendelijk zijn... ?

Denk eigenlijk dat BCDR zijn antwoord prima zelf kan vinden op internet...

Ik heb mijn Filterz ook besteld na een knal avond Tiesto...Cool

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

220 Users online: 17 Guests (203 Unknown)
Pages generated today : 90.236
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.568.237